Er dette guttefarge?

aogsersant

Elsker forumet
Vi skal kjøpe vognpose og jeg ser på denne:

ImageUploadedByBV Forum1464003400.717893.jpg

Jeg synes fargen er kjempefin og at den passer til begge kjønn, men min mann er veldig på det at det er guttefarge.

Hva synes dere?!

Passer til begge kjønn! Helt klart! Men jeg hadde råsa bæretøy da jeg fikk gutt og da, fordi jeg syntes fargen var fin

Den er helt nøytral, nydelig! Om han mener det ikke passer til jente, la han se Frost :p

Går så fint til både jente og gutt :) men nå er jeg litt for å kunne bruke litt andre farger enn bare lyseblå og rosa også da :)

Nå er jeg veldig "anti kjønnsfarger" og mener at det ikke finnes "jente og guttefarger".

Jenta vår på 3.5 har mer blå og turkise klær enn rosa. Alt må ikke være sukkersøtt og dilldall. :P

Men jeg synes den posen der hadde nydelig farge og ville glatt brukt den uansett kjønn på babyen. :)

Nå er jeg veldig "anti kjønnsfarger" og mener at det ikke finnes "jente og guttefarger".

Jenta vår på 3.5 har mer blå og turkise klær enn rosa. Alt må ikke være sukkersøtt og dilldall. :p

Men jeg synes den posen der hadde nydelig farge og ville glatt brukt den uansett kjønn på babyen. :)

Enig med deg!

Kan så absolutt brukes på begge kjønn :) kjempefin!

Jenta vår har lyseblå vognpose og petrol blue vogn. Syns det blir litt vel med alt dette rosa.
Fin farge! Jeg stemmer for;)

Guttefarge og jentefarge.. Hadde håpet at vi hadde kommet lenger enn det..
Kjør på!!

Nydelig farge! :) kunne lett brukt den til Lillemor;)
Jeg velger ikke mye rosa til Lillemor fordi det er jentefarge, men rett og slett fordi jeg selv elsker rosa ;)

Den fargen er nydelig sammen med rosa! Datteren min på 3 år har veldig mye klær i den fargen der ;)

Back
Topp