Er dette greit ?

Tvillingmamma91

Forumet er livet
Aprilbarna`15
var i familie bursdag og der var det ei meg og ungene aldri hadde sett før.

Hu hysja på ungene mine som bare lekte, hallo de er 2 og 4 år. I tillegg så snakka hu masse greier at hu var grandtante dems og blei sinna når de ikke svarte eller følgte. Da ropte hu til 4 åringen : hallo hører du hva jeg sier ?

Og en av de slo seg å begynte å gråte å da sa hu at nei det går bra nå, nå kan du slutte.

Jeg kjenner jeg ble veldig provosert og synes ikke dette er greit. Hva tenker dere ?
 
Nei, det er IKKE greit over hode.
Tulling
 
Kan tenke leg du ble fryktelig irritert og det kokte sikkert i toppen.
Ikke så lett å vite hva en skal si når en ikke er forberedt på det..
 
Det er mulig hun bare ikke har greie på barn og er helt på villspor, men ikke mente noe vondt, så jeg syns det var godt gjort at du klarte å ikke si noe der og da. Ville tatt en prat med henne tidlig ved neste anledning og forklart at barn er barn, og at en ikke kan forvente at en toåring oppfører seg på samme måte som en tiåring for eksempel. Hadde blitt fryktelig provosert selv.
 
100% ikke-greit! Herlighet... Frekt overfor både deg og barna.
 
var i familie bursdag og der var det ei meg og ungene aldri hadde sett før.

Hu hysja på ungene mine som bare lekte, hallo de er 2 og 4 år. I tillegg så snakka hu masse greier at hu var grandtante dems og blei sinna når de ikke svarte eller følgte. Da ropte hu til 4 åringen : hallo hører du hva jeg sier ?

Og en av de slo seg å begynte å gråte å da sa hu at nei det går bra nå, nå kan du slutte.

Jeg kjenner jeg ble veldig provosert og synes ikke dette er greit. Hva tenker dere ?
Hørtes ut som min svigermor:eek: Ikke greit nei.
 
Min tankegang først er at hu hørtes ut som min farmor, som er dement og oppfører seg veldig slik. Men det var bare min kjappe tankegang gitt.

Men. Om ikke. Så er det veldig lite greit. Og veldig spesiell oppførsel fra en ukjent person.
 
Back
Topp