Er dette fryktelig teit?

Bare Kari

Forumet er livet
Jeg har et par venninner som alltid har stilt opp for meg og som aldri har dolket meg i ryggen. De siste årene har vi bare hatt sporadisk kontakt ettersom livene våre gikk i forskjellige retninger. Tingen er at jeg savner dem veldig. Tenker ofte på dem og skulle ønske at jeg hadde dem nærmere.
Har tenkt på det å sende dem en liten ting og et lite brev hvor jeg sier hva jeg synes om dem og at jeg savner dem. Takke for alle de gode minnene og for at de har vært så gode venninner.. Så da lurer jeg på..

Hvordan hadde dere reagert om dere fikk et slikt brev? Er det veldig teit av meg..?

Hadde grått og kastet meg over telefonen til deg!!!

jeg fikk et sånt brev.. og jeg ble veldig glad [:)] følte at alt jeg hadde gitt ikke var forgjeves.. 

ORIGINAL: Regan

Så bra! Da hadde det blitt mye grining tror jeg[8D] Hehe

Ååå.. Jeg sendte et sånt brev til et par venninner av meg for noen år tilbake.. Tanken var det samme som du sier; om det var teit eller hvordan ville de ta den.. Men bare en ukes tid senere fikk jeg plutselig et brev tilbake fra hun ene, mens hun andre ringte og smågråt.. [:)]

Jeg synes du skal gjøre det.. Etter hva jeg skjønte på mine venner ble de veldig glad for brevet samt at det var så personlig da det var skrevet & ikke på mail/face eller lignende[:D][:D]

Hadde blitt veldig glad[:)] om dette er noe du føler sterkt på så syns jeg absolutt du skal gjøre det[:)]

ORIGINAL: ••gizmo••

Ååå.. Jeg sendte et sånt brev til et par venninner av meg for noen år tilbake.. Tanken var det samme som du sier; om det var teit eller hvordan ville de ta den.. Men bare en ukes tid senere fikk jeg plutselig et brev tilbake fra hun ene, mens hun andre ringte og smågråt.. [:)]

Jeg synes du skal gjøre det.. Etter hva jeg skjønte på mine venner ble de veldig glad for brevet samt at det var så personlig da det var skrevet & ikke på mail/face eller lignende[:D][:D]

Er det jeg håper på også. Derfor vil jeg ikke sende melding på mobil eller face, og på telefon kommer jeg sikkert bare til å grine. Bra at de likte det da[:)]

jeg hadde blitt kjempeglad:)

ja, noe sånt hadde vel jeg og gjort [:)]

Tenk så koselig å få et sånt brev da Hadde blitt superglad!

Da hadde jeg blitt kjempeglad[:)]

Jeg gjorde faktisk noe lignende en gang, men jeg inviterte alle sammen på vin og tapas hjemme hos meg. Ble en super kveld, praten gikk som om vi aldri hadde vært adskilt og alle koste seg. Skikkelig mimrekveld[:)]

samma her tror jeg..jeg hadde blitt UTROLIG glad

hadde vært kjempekos!![:)]

[:)]

samme her, synes det var en utrolig søt ting å gjøre! [:)]

ORIGINAL: frøken plaske

Tenk så koselig å få et sånt brev da Hadde blitt superglad!

det må du gjøre bare!! det er det koseligste!
fikk selv et brev og et kort + bilder av oss to av ei god venninne, hvor hu skrev så utrolig mye fint på og gode minner.. jeg ble så rørt![:(]

Back
Topp