Er dette førstemann eller har du flere barn fra før?

Shiepo

Glad i forumet
Her har vi en gutt fra før på 5 år håper veldig på å få bli storebror snart, så vi gleder oss veldig til dagen når vi kan fortelle det til ham! Når skal dere fortelle til eventuelle søsken? [emoji4]

Første barn her, etterlengtet i årevis ❤️

Har to jenter fra før[emoji4] Ei på snart 3 år og ei på 5,5 år[emoji1] så dette blir nr 3[emoji4]

Har en liten jente på rett over 15mnd. Fant ut i dag at det er en liten søster eller bror på vei. Foreløpig termin er mellom 14.og 17.februar. Spennende!

Har en gutt på 6, jente på 5 og jente på 1 år fra før :happy:

Jeg forteller dem når jeg er over 12 uker på vei, eller før de fleste i bygda vet. Det er viktig at dem får høre nyheten fra oss, og ikke andre

Har en gutt på 6, jente på 5 og jente på 1 år fra før :happy:

Jeg forteller dem når jeg er over 12 uker på vei, eller før de fleste i bygda vet. Det er viktig at dem får høre nyheten fra oss, og ikke andre

Ja det skjønner jeg veldig godt [emoji173]️[emoji4]

Jeg venter mitt 6.. :shy: så dette blir min og samboers nr 2! Jeg hadde 4 fra før da vi møttes:) gruver meg skikkelig til å fortelle det til folk..er så mye fordommer og unødvendige negative kommentarer:eek: er ikke medlem i verken sekt eller trossamfunn, hehe:hilarious: har kun fortalt det til ett par gode venninner og mamma -som forøvrig holdt på å le seg forderva:hilarious::woot:

Jente -2000
Gutt -2005
Gutt -2007
Gutt -2008
Jente -2012

Jeg venter mitt 6.. :shy: så dette blir min og samboers nr 2! Jeg hadde 4 fra før da vi møttes:) gruver meg skikkelig til å fortelle det til folk..er så mye fordommer og unødvendige negative kommentarer:eek: er ikke medlem i verken sekt eller trossamfunn, hehe:hilarious: har kun fortalt det til ett par gode venninner og mamma -som forøvrig holdt på å le seg forderva:hilarious::woot:

Jente -2000
Gutt -2005
Gutt -2007
Gutt -2008
Jente -2012

Så herlig da! Sikkert veldig fint for dere å få en sammen også! Det er mange familier som er flere varianter av "mine,dine,våre" så dere møter forhåpentligvis mye forståelse også [emoji173]️ Men forstår at det kan være skummelt å dele det i forhold til andres fordommer, og lite igjennomtenkte kommentarer [emoji6]

Venter mitt 4! [emoji3] min samboer sitt første. [emoji173] Men det blir også det siste. Gruer meg til å fortelle folk det. Syns folk har mye fordommer om det å ha mer enn 2-3 barn!

Back
Topp