Er dette en spøk? *video*

ha ha ha japp! Dette er bar tull. Tommylife.blogg.no som han også har, er kun for moro! ;)

..

Det må jo være tull da. Han har jo på seg parykk og greier.. Eller.. jeg håper det er tull :S

**Anim** skrev:
ha ha ha japp! Dette er bar tull. Tommylife.blogg.no som han også har, er kun for moro! ;)

Oki. så han er ikke sånn på årntlig?

Det er jo han fra barnetv, så JA det er tull!

Tullerusket skrev:

**Anim** skrev:

nope :) Han har vært programleder for barnetv på NRK1, han har også vært med i Minigrapolig på NRK1. Han har jente kjæreste, er på ingen måte i nærheten av hva han fremstiller seg selv på blogg/video blogg :) 
Men er god underholdning på dager det skjer lite da ^^ 

hehe,ler godt av bloggen hans:) herlig fyr  Synd det var spøk nesten:P

**Anim** skrev:

Tullerusket skrev:

**Anim** skrev:

nope :) Han har vært programleder for barnetv på NRK1, han har også vært med i Minigrapolig på NRK1. Han har jente kjæreste, er på ingen måte i nærheten av hva han fremstiller seg selv på blogg/video blogg :) 

Kjente han igjen nå  Denne har jeg jo sett noen ganger  http://www.youtube.com/watch?v=uYNqJUVB3z4&feature=player_embedded#at=34

Morsomt:)

Tullerusket skrev:

**Anim** skrev:

Tullerusket skrev:

**Anim** skrev:

Kjente han igjen nå  Denne har jeg jo sett noen ganger  http://www.youtube.com/watch?v=uYNqJUVB3z4&feature=player_embedded#at=34

Morsomt:)

Hysterisk morsomt emoticon
Nesten synd det er spøk :)

skriver så jeg finner tråden i morgen når jeg har pc og ikke ligger i senga og leser via ipod.

Back
Topp