Er dette en skyggestrek?

supermom

Forelsket i forumet
Maiblomstene 2020
Jeg kan såvidt skimte en strek uten filter på men fikk ikke til å få de bra på bilde.

Men med filter blir de litt visende, er det bare en skyggestrek? Vises skyggestreker på slikt filter?

Er kanskje 9 dpo idag , er litt usikker.

Det er en test fra Makesure.

Streken er på den nederste testen oppom den kule prikken:hilarious:
 

Vedlegg

  • IMG_5587.jpeg
    IMG_5587.jpeg
    185 KB · Visninger: 21
Skjønner ikke hvor streken skal være hen jeg. Hvis du må legge ut testene sånn, så er de ikke positive.
 
Jeg kan såvidt skimte en strek uten filter på men fikk ikke til å få de bra på bilde.

Men med filter blir de litt visende, er det bare en skyggestrek? Vises skyggestreker på slikt filter?

Er kanskje 9 dpo idag , er litt usikker.

Det er en test fra Makesure.

Streken er på den nederste testen oppom den kule prikken:hilarious:
Kan ikke se noe på disse.
Kan du laste opp bilde av testen uten filter? :)
 
Ser dessverre ingenting her. På den uredigerte testen ser det også ut som teststreken er hvitere enn resten av testen, altså er det ikke noe fargestoff der. Da er testen nesten garantert negativ dessverre, for en tidlig positiv test burde heller vært svaaaaaak og rosa :Heartred
 
Ser dessverre ingenting her. På den uredigerte testen ser det også ut som teststreken er hvitere enn resten av testen, altså er det ikke noe fargestoff der. Da er testen nesten garantert negativ dessverre, for en tidlig positiv test burde heller vært svaaaaaak og rosa :Heartred
Det er nåkk bare lyset som gjør det, streken er på høyre side av den "hvite" streken:-) Men tar en ny i morgen, ser noen skriver om dårlig batch med makesure..Jeg har den dårlige:wtf:
 
Det er nåkk bare lyset som gjør det, streken er på høyre side av den "hvite" streken:-) Men tar en ny i morgen, ser noen skriver om dårlig batch med makesure..Jeg har den dårlige:wtf:
Ja, jeg finner bare den dårlige i butikkene her… :bag: Men om det er en strek vil jo den være sterkere i morgen uansett:angelic:
 
Back
Topp