Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ser du noe på denne da?Ser dessverre ikke noe jeg![]()
Ja ser litt antydning til noe. Tatt flere?Ser du noe på denne da?
Nei, men har aldri hatt forsinket mensen og dette er dag nr.3 og har hatt så vidt det er veldig lite blod på papiret men tenkte å ikke ta test før mandag eller tirsdag. Tørr ikke å se svaret enda siden jeg har prøvd i tre år nå og vil ikke blir skuffet.. og det er bare 12 dagen etter innsett med 5 dagers embryoJa ser litt antydning til noe. Tatt flere?
også har jeg små prikkinger på høre sideNei, men har aldri hatt forsinket mensen og dette er dag nr.3 og har hatt så vidt det er veldig lite blod på papiret men tenkte å ikke ta test før mandag eller tirsdag. Tørr ikke å se svaret enda siden jeg har prøvd i tre år nå og vil ikke blir skuffet.. og det er bare 12 dagen etter innsett med 5 dagers embryo
Forstår den godtNei, men har aldri hatt forsinket mensen og dette er dag nr.3 og har hatt så vidt det er veldig lite blod på papiret men tenkte å ikke ta test før mandag eller tirsdag. Tørr ikke å se svaret enda siden jeg har prøvd i tre år nå og vil ikke blir skuffet.. og det er bare 12 dagen etter innsett med 5 dagers embryo