Er dette en positiv test? Er på dag 10 dpo

Bkno9342550

Andre møte med forumet
Tok denne testen idag 10 dager etter innsett, kan dere se to streker? Vet den er veldig svak i tilfelle

Vedlegg

• IMG_1890.jpeg
    IMG_1890.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 106
Ja ser litt antydning til noe. Tatt flere?
Nei, men har aldri hatt forsinket mensen og dette er dag nr.3 og har hatt så vidt det er veldig lite blod på papiret men tenkte å ikke ta test før mandag eller tirsdag. Tørr ikke å se svaret enda siden jeg har prøvd i tre år nå og vil ikke blir skuffet.. og det er bare 12 dagen etter innsett med 5 dagers embryo

Nei, men har aldri hatt forsinket mensen og dette er dag nr.3 og har hatt så vidt det er veldig lite blod på papiret men tenkte å ikke ta test før mandag eller tirsdag. Tørr ikke å se svaret enda siden jeg har prøvd i tre år nå og vil ikke blir skuffet.. og det er bare 12 dagen etter innsett med 5 dagers embryo
også har jeg små prikkinger på høre side

Det ser lovende ut i hvert fall, hvis testen blir sterkere i løpet av noen dager så er den positiv :D Eller hvis du ser at streken er klart rosa og ikke grå så er den positiv. Det er ikke alltid så lett å få opp heelt ferske streker på bilde.

Forstår den godt:shy:

Back
Topp