Er dette en guttevogn?

Lille Luringen

Elsker forumet
Mannen vill ikke bestille denne vognen (fargen) pga det er guttefarge.. hvis vi får jente.. Jeg syns den hadde vært kjempefin til jente med kansje noe rosa vognpynt[:)] Men hva syns dere, ville dere valgt denne hvis dere fikk jente eller ikke visste?  (ska ha neutral citybag til da, charleston fargen...)

Jeg syntes ikke den var guttete [:)]

Jeg ville ikke likt å ha gutten min i en rosa vogn, men hadde helt fint hatt jenten min i den der [;)]

Syns den er både gutte-og jentevogn! [:D]

Syntes vognen var veldig fin jeg. Selv om dere skulle få jente :)
Kan jo som du sier ha noe rosa vognpynt, evt rosa vognteppe :)

Vi har svart simo vogn med rosa linning på som er utskiftbar, så ja, den der hadde fine farger både for gutt og jente [:)]

Vi har en sånn bare i sort... Var veldig rart og se den med hvitt understell [;)]

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

JEG synes den er guttete..

ORIGINAL: Mirakelbarnet

Vi har en sånn bare i sort... Var veldig rart og se den med hvitt understell [;)]

jaa men visst er den fin [:D] har hatt en del vogner til dem andre barna og plutselig nå til sisteman ska han helt plutselig ha en mening om fargen[:@][8D][:D]

Den var litt guttete, men hadde ikke hatt noe problem å ha en jente i. Ha et rosa teppe/pose i, så blir det automatisk mer jentete

jeg kunne hatt det til jentene mine..di fargene..syns ikke det var direkte gutte vogn

edit: spurte mannen han sa at han syns det var gutte og jente vogn så han hadde glat kjøpt den(så har du en mann sin mening å han er ordenlig sån gutt er gutt og jente er jente og gutter skal for eks ikke ha "jente farger" eller leker for eks)

ORIGINAL: ^Carro^

ORIGINAL: Rødtoppen Hissig

JEG synes den er guttete..

sign

ORIGINAL: Marlu

En vogn er en vogn spør du meg [:)]

Enig!
Og farger, ja det er farger. De tilhører hverken det ene eller det andre kjønnet.
Vi har rød vogn, vi har gutt, vogna fungerer akkurat som den skal!

ORIGINAL: Søta!

Jeg er sånn jente- og guttefarge så jeg vil si det er guttefarge, men herregud, det spiller ingen rolle egentlig.
Jeg er bare litt rar[8D]

jeg har vatt sånn førr også, og ettersom jeg har to gutter fra førr så skulle man tru jeg skulel ville ha rosa hvis de va jente, men er så mye penere med blå da[:D] men nå er vel sannsynligheten at de skulle være gutt større da..

ORIGINAL: Lille Luringen

ORIGINAL: Mirakelbarnet

jaa men visst er den fin [:D] har hatt en del vogner til dem andre barna og plutselig nå til sisteman ska han helt plutselig ha en mening om fargen[:@][8D][:D]

Jeg syntes den var kjempe fin...Og har sett maaangen jenter i blå vogner [:)]

Var inne på emmaljunga sine sider , og de har jo mangen fine farger på city crossen.. Lykke til med valget [:)]

I virkeligheten er det blå veldig lyseblått, så ja guttevogn. Vent til ordinær ul da vel!

Hadde glatt brukt den der til jente ja[:)]

Men hadde nok brukt litt mere rosa/lilla pynt og dyne/teppe ja. (Istedet for hvitt)

Back
Topp