er dette en bra gave???

snart mamma til en!!

Forelsket i forumet
Jeg har en mann som har ALT....å jeg så at 50 cent skal ha konsert i bergen... jeg liker de ikke, men jeg vet han liker det... da tenkte jeg å kjøpe to billetter, så kan han ta med en kompis.... å så leier jeg hotell til han....

Eg hadde blitt glade for det vertfall.

Ooooohhh!!! DEN gaven hadde jeg blitt kjempeglad for!!![:D][:D]Hvis mannen din liker 50 så go for it!!Djises han er heldig!!![:D]

Altså.. Jeg liker ikke 50 cent engang, og JEG hadde blitt glad for den..! [:D]

Dritbra![:)]

åååårrhh 11 mars, bare 2 uker før termin, då kan ikkje eg dra :S
Lige ikkje 50 cent någe særligt, men eg ELSKE Lloyd Banks <3

hehe.... okai.. det var liskom at jeg sier at jeg ikke vil, men han kan ta med en venn.... det er det jeg lurte på om var litt rart....??

ORIGINAL: leneamm

hehe.... okai.. det var liskom at jeg sier at jeg ikke vil, men han kan ta med en venn.... det er det jeg lurte på om var litt rart....??

Nei, det e ikkje rart.

okai:) takk...

ORIGINAL: leneamm

neiiiiida!Er jo mye bedre at han tar med noen som er fan enn deg som ikke er fan[;)]

Ja, slike gaver synes jeg er kjempebra [:D][:D][:D]

..og som flere har sagt, like bra at han får gå med en venn som digger dem da!!

Min mann har bursdag på mandag og jeg har kjøpt flybilletter og billetter til en britisk standup-komiker som han elsker, i gave. Har fikset det sånn at han går med en kompis som bor i Oslo, for jeg er høygravid. Men synes det er en grei deal - han kompisen er jo også blodfan av denne standup-artisten og da får jo de to litt kvalitetstid sammen også, blir ei stund til mannen min kan reise på noe sånn siden vi snart skal igang og føde [8D]

Synes det var en helt suuuper gave[:D][:D][:D]
Selv om du ikke skal være med

synes det er en super gave [:D] selv skal jeg gi metallica billett til sambo og har avtalt med hele guttegjengen at de skal reise sammen[:D]

Back
Topp