Er dette en av oss i september?

Det står at hun hører til september 2012.. lurte på hvem det var selv :)

Ikke meg ihvertfall!

janpanmarsipan skrev:
Ikke meg ihvertfall!

mammatil2prinsesser skrev:

janpanmarsipan skrev:
Ikke meg ihvertfall!

Ei heller meg.. :)

Så koselig at hun bestemte seg for å beholde siden det virket som begge ønsket barnet :) Gratulerer med graviditeten forresten, om du leser her!

Tipper det er MM93 =)

Ikke meg heller - men familieverden/babyverden skal følge meg fra uke til uke også. Det kommer fra neste uke :)

*FruM* skrev:
Ikke meg heller - men familieverden/babyverden skal følge meg fra uke til uke også. Det kommer fra neste uke :)

Oj, så gøy! Gleder meg til å lese. Spesielt gøy å lese om noen som er akkurat like langt på vei. Har du en spesiell historie, eller er det bare helt "vanlige" gravide som blir fulgt på den måten?

*FruM* skrev:

Gleder meg til å følge deg

*FruM* skrev:

Alltid gøy å følge noen som er nesten like lang på vei ;) (og i min tilfelle er nesten i samme alder )

ikke meg

#2 skrev:

*FruM* skrev:

Oj, så gøy! Gleder meg til å lese. Spesielt gøy å lese om noen som er akkurat like langt på vei. Har du en spesiell historie, eller er det bare helt "vanlige" gravide som blir fulgt på den måten?

Jeg har et barn fra før (derfor familieverden) - også har jeg mistet tre ganger. Ikke noe spesielt annet enn det. De skal følge en familie på babyverden og en på familieverden :)

Back
Topp