Er dette EL?

Karianne

Betatt av forumet
Hei!

Jeg har gått på pergotime denne måneden. Vet ikke helt om eller når jeg har EL. Forrige mandag kveld fikk jeg vondt nederst på venstre side av magen. Var liksom støl, øm - virket nesten litt stinn. Det var vondt å klemme på det og vondt å spenne musklene. På søndag fikk jeg en pytteliten blødning. Nå er alt helt borte. Kan dette ha vært EL?

Jeg har tidligere ikke hatt noe kontroll på når jeg har hatt EL - så jeg vet egentlig ikke hvordan slike smerter utarter seg.

Noen som vet?

Karianne
 
Da kan det hende at Pergotimen har hjulpet meg og at jeg endelig har fått EL da[:D]
Jeg håper virkelig det! Jeg får vel vente til i slutten av neste uke og se om tante dukker opp da!!
 
Tar du ikke el tester for å sjekke om pergotimen funker?
Det er sikkert lurt..[:)]
 
Joda, jeg begynte med EL tester dagen etter jeg var ferdig med kuren. Fikk positiv EL test to dager etter. Men da skulle jo tanten ha dukket opp nå. Det har hun altså ikke og jeg har tatt negativ test - så jeg er ikke gravid. Men jeg har lest et sted at QR EL test er mer sensitiv og kan gi feil positiv EL test - jeg vet ikke...[8|][8|]

Ikke vet jeg noe om hvor lang syklusen min skal være med Pergotime heller???!!! Føler at legen min har gitt meg dette uten å følge det opp - bare for at jeg skal bli stille en periode[:o][:o]

Huff detta er slitsomt!!
 
Back
Topp