Er dette el? Allerede?

Blåbærsmoothie

Betatt av forumet
Septemberlykke 2021
Aller først: beklager detaljene!

Etter MA for tre uker siden har jeg kun hatt brun utflod den siste uken. Den har gradvis blitt mer og mer slimete og lysebrunt, og nå de siste to dagene har det mest vært blankt slim med lysebrune «rester». Har fortsatt litt svak svak strek på graviditetstest, så eggløsningstest vil neppe ha noen funksjon nå. Men: Dette minner veldig om el-slim! Vil ikke la den muligheten gå til spille :O

1. Er det sannsynlig at dette er el?
2. Hadde dere gått i gang med prøvingen, selv om det som kommer ut har litt farge? (Tenker her på infeksjonsfare)
 
Aller først: beklager detaljene!

Etter MA for tre uker siden har jeg kun hatt brun utflod den siste uken. Den har gradvis blitt mer og mer slimete og lysebrunt, og nå de siste to dagene har det mest vært blankt slim med lysebrune «rester». Har fortsatt litt svak svak strek på graviditetstest, så eggløsningstest vil neppe ha noen funksjon nå. Men: Dette minner veldig om el-slim! Vil ikke la den muligheten gå til spille :O

1. Er det sannsynlig at dette er el?
2. Hadde dere gått i gang med prøvingen, selv om det som kommer ut har litt farge? (Tenker her på infeksjonsfare)
Aner ikke hva sannsynligheten er, men el kan vel komme når som helst. Sikkert smartest å vente for sikkerhets skyld, men kjenner jeg meg selv rett, hadde jeg nok gått rett i gang med prøving allikevel :p alt for utålmodig! Hvis det har vært brunt i ei uke, så er det jo ikke frisk blødning lenger...
 
Dersom mor ønsker fullt foreldreansvar kan hun sende inn et skjema til NAV og da må far gå til sak dersom han ønsker delt foreldreansvar. Jeg har termin i desember og har tenkt å sende inn denne erklæringen om at jeg ønsker fullt foreldreansvar. Er det noen som har erfaring med dette? Når jeg sender inn skjemaet, får far da en slags type melding fra NAV om dette? Far bor i utlandet i mitt tilfelle.
virtual phone
 
Aller først: beklager detaljene!

Etter MA for tre uker siden har jeg kun hatt brun utflod den siste uken. Den har gradvis blitt mer og mer slimete og lysebrunt, og nå de siste to dagene har det mest vært blankt slim med lysebrune «rester». Har fortsatt litt svak svak strek på graviditetstest, så eggløsningstest vil neppe ha noen funksjon nå. Men: Dette minner veldig om el-slim! Vil ikke la den muligheten gå til spille :O

1. Er det sannsynlig at dette er el?
2. Hadde dere gått i gang med prøvingen, selv om det som kommer ut har litt farge? (Tenker her på infeksjonsfare)
Jeg ville ha venta. Du har ikke stoppa med blødning selv om det er gammelt blod som kommer ut
 
Back
Topp