• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er dette egoistisk?

Lady m/ Baby

Elsker forumet
Vi prøver å finne juleave til svigerfar og kona..
De har ALT og mer til, så kunne vært et alternativ å kjøpe noe til svigerfars båt..
Sambo syns det blir litt egoistisk, siden stemora ikke er noe båtmenneske (de har en sånn cabincruiser).
Men hvert år kjøper vi jo noe til huset ellers som stemora bryr seg mer om enn svigerfar...

Vi skal kjøpe verktøytavle til mine foreldre som de kan henge på "verkstedet" inners i garasjen.. Det blir jo mer til pappa siden det er han som snekrer og skrur der i huset.. Men de har alt annet og jeg liker å gi gaver som kommer til nytte i stede for å samle støv i ett skap.. (Dette har jeg bestemt[8D])

Synspunkter?

Nei synes ikke det.'

Men om man sliter med å velge gaver, så gir jeg vin isteden jeg, litt dyr og bedre vin[:)]

Jeg sverger til gavekort på ost og kjeks når jeg er i tvil [:D]

her gir vi lys fra en butikk som lager spesielle lys til de som har alt.

Virker som det er litt forskjellige tradisjoner på dette rundt omkring.. Jeg hadde glatt gjort det, mens samboeren min mener at det må være noe som begge liker, eller en gave til hver. 

Kjøp dem ei geit. [8D]

www.kirkensnodhjelp.no, www.gavermedmening.no

jeg hadde nok kanskje gitt en ting som var slik at hun også likte det. f.eks det båtgreiene og et fint kubbelys eller noe (er jo mange dekorative lys)

Vil ikke kalle det egoistisk, men går kanskje ann å legge med noe feminint ved siden av. Eller gi dem hver sin gave. Det gjør vi, forsvigermor ønsker seg ting til seg og det samme gjør svigerfar.

Back
Topp