Er dette ditt siste barn?

Dette er mitt nr 3 og samboer sitt nr 2.

Siden jeg ikke er mer enn 25 år, så tenker jeg at dette ikke blir siste barnet.

Nå skal jeg bli ferdig med utdanning først, og jobbe noen år, og så ser jeg for meg at det kan komme en attpåklatt om kanskje 10 år, eller 2 stk, vi får se hva vi føler vi har overskudd til, skal følgde alle barna godt opp også:)
 
Dette er vår første, og hadde det ikke vært for at det er så dumt å være enebarn hadde det vært siste for min del. Men det blir vel vi prøver på nytt om noen år. Heldige hvis vi lykkes igjen, nå var det jo i siste liten før ivf;) men det blir maks 2 barn, klarer ikke tanken på å være kvalm 9 mnd i strekk så veldig mange ganger kjenner jeg:(
 
Dette er vår første, og hadde det ikke vært for at det er så dumt å være enebarn hadde det vært siste for min del. Men det blir vel vi prøver på nytt om noen år. Heldige hvis vi lykkes igjen, nå var det jo i siste liten før ivf;) men det blir maks 2 barn, klarer ikke tanken på å være kvalm 9 mnd i strekk så veldig mange ganger kjenner jeg:(

Ser den ja :(
Noen er bare så utrolig uheldige :(
 
Venter vårt første og tenker det ihvertfall blir et barn til. Kanskje 2 stk til :) Blir 29 år nå i sommer. Tenker nummer 2 sommeren jeg fyller 32 år. Ellers må vi ta det som det kommer:) men ønsker tette barn siden jeg er vokst opp slik selv og samboer også. Men er nok lettere å si det nå enn når vi løper etter junior på 2 år.. Hehehe
 
Ja, det er vårt absolutt siste[emoji5]️ dette blir nr 4 i rekka, og da har vi det vi trenger [emoji173]️
 
Venter vårt første og tenker det ihvertfall blir et barn til. Kanskje 2 stk til :) Blir 29 år nå i sommer. Tenker nummer 2 sommeren jeg fyller 32 år. Ellers må vi ta det som det kommer:) men ønsker tette barn siden jeg er vokst opp slik selv og samboer også. Men er nok lettere å si det nå enn når vi løper etter junior på 2 år.. Hehehe
Jeg har en på 2 år, og jeg må ærlig innrømme det er slitsomt å være gravid når han er i den alderen. Men så vet jeg jo ikke om det er så mye bedre når de er 3 år heller da. Er veldig glad for at de blir tette [emoji4]
 
Hvis jeg kunne ha bestemt det så kunne jeg godt tenkt meg 2 barn til. Men siden jeg har mistet 3 ganger før jeg ble gravid med gutten vår, så har jeg vel innstilt meg litt på at det kan være det blir vår første og siste. Vet ikke om jeg klarer mange aborter til. Men vi skal ihvertfall prøve så håper jeg vi er heldige å få lov å oppleve ett mirakel til:notworthy
 
Dette er nr.2 og blir siste barnet.
En ting er at vi synes det holder med to, det neste er at jeg hadde ikke taklet en runde til med hyperemesis..
 
Jeg har en på 2 år, og jeg må ærlig innrømme det er slitsomt å være gravid når han er i den alderen. Men så vet jeg jo ikke om det er så mye bedre når de er 3 år heller da. Er veldig glad for at de blir tette [emoji4]
Hehe skjønner det! Blir 3 år aldersforskjell dersom vi holder oss til det vi har tenkt. Men man vet aldri :)
 
Dere som sier at dette blir den siste; er det helst pga økonomi, oppfølging etc, eller føler dere at det blir siste?
Økonomisk sett så bør vi se oss ferdige nå, men jeg føler verken at jeg er ferdig eller vil ha flere :)
Helse for min del. Har en blodsykdom som gjør svangerskap og fødsel til en risikosport.
Så må gi oss nå :oops:
 
Så trist når sånt skjer :(
Blir dette nr 2 eller husker jeg feil nå?
Nr. 3 :D Så er absolutt fornøyd med det.
Selv om det er den der følelsen "kanskje en gang...."
 
Back
Topp