Er dette brennkopper?

rodstilk

Forumet er livet
VIP

..eller kan det være vannkopper også? Hun har på haka og på innsiden av begge lårene. Hun hadde brennkopper på haka for et par uker siden, men da så det ikke slik ut.

rodstilk skrev:

Ja, det syns jeg absolutt det ligner på. De er veldig like noe Tuva hadde rundt munnen for en stund siden. Legen trodde i allefall det var brennkopper. Hun ble veldig usikker fordi Tuva hadde tre helt forskjellige utslett rundt omkring på kroppen... Pleier hun å være rød eller ha utslett rundt munnen?

min har hatt begge deler, og må si jeg holder en knapp på vannkopper. men usikker, google begge deler og sammenligne :)

~Mummimamma~ skrev:

rodstilk skrev:

Ja, det syns jeg absolutt det ligner på. De er veldig like noe Tuva hadde rundt munnen for en stund siden. Legen trodde i allefall det var brennkopper. Hun ble veldig usikker fordi Tuva hadde tre helt forskjellige utslett rundt omkring på kroppen... Pleier hun å være rød eller ha utslett rundt munnen?

Hun har hatt litt sånn atopisk eksem på haka de siste månedene, dét det satte seg brennkopper i sist.

Holder en knapp på brennkopper ja... Ser ut som det er litt blankgul skorpe der.

rodstilk skrev:

~Mummimamma~ skrev:

rodstilk skrev:

Hun har hatt litt sånn atopisk eksem på haka de siste månedene, dét det satte seg brennkopper i sist.

Da tror jeg det er brennkopper. De Tuva hadde var veldig like og kom i utslettet hun hadde rundt munnen fra før. Med tanke på de skitne hendene som stadig peller også så virker det veldig sannsynlig. Vi fikk en krem og antibiotika, forsvant fort da. God bedring til jenta di :-)

jeg ville trodd det var brennkopper. god bedring uansett :)

Løsa skrev:
Holder en knapp på brennkopper ja... Ser ut som det er litt blankgul skorpe der.

Synes det ser ut som den munn, hånd og fot sykdomen..
Eldste min hadde brannkopper, og det var ille i forhold til det der. 

kan se ut som starten.. men utviklet seg raskt til større skorper her.

kan se ut som starten.. men utviklet seg raskt til større skorper her.

Løsa skrev:

ser ut som det ja. Mini her hadde det i vår. Ekstremt rundt munnen. På beina. Så ikke ut.Ser likt ut i alle fall.

Legen holdt en knapp på vannkopper eller herpes. Så da krysser jeg fingrene for vannkopper, altså!

Back
Topp