Er dette bevegelse?

Millee89

Flørter med forumet
Skulle ikke tro jeg kunne spørre noe sånt etter å ha gått gravid mange ganger...
men man glemmer sånt.

Har savnet å kjenne liv.... er nå 19+5.
Igår og idag har jeg følt litt sånn «dirring» og noe som kan virke som spark nede ved trusekanten.
Er det sånn det kunne føles for dere og kjente dere det så langt ned?
 
Skulle ikke tro jeg kunne spørre noe sånt etter å ha gått gravid mange ganger...
men man glemmer sånt.

Har savnet å kjenne liv.... er nå 19+5.
Igår og idag har jeg følt litt sånn «dirring» og noe som kan virke som spark nede ved trusekanten.
Er det sånn det kunne føles for dere og kjente dere det så langt ned?

Jeg kan svare på at det kan kjennes så langt ned ihvertfall, kjenner det heeeelt nede med symfysen også, og ut mot lysken. Jeg er tvillinggravid, men husker jeg kunne kjenne det slik sist også med enlingsvangerskap.
 
Jeg kan svare på at det kan kjennes så langt ned ihvertfall, kjenner det heeeelt nede med symfysen også, og ut mot lysken. Jeg er tvillinggravid, men husker jeg kunne kjenne det slik sist også med enlingsvangerskap.

ikke sant...
kan ikke skjønne hva annet det skulle vær :bookworm:
Så utrolig koselig med tvillinger da :flower
 
Høres veldig sånn ut ja! Jeg kjenner stadig vekk spark helt nederst under trusekanten og kjenner av og til en følelse av at livmoren dirrer / vibrerer :happy:
 
Skulle ikke tro jeg kunne spørre noe sånt etter å ha gått gravid mange ganger...
men man glemmer sånt.

Har savnet å kjenne liv.... er nå 19+5.
Igår og idag har jeg følt litt sånn «dirring» og noe som kan virke som spark nede ved trusekanten.
Er det sånn det kunne føles for dere og kjente dere det så langt ned?

jeg føler det litt som samme måte. Nesten som det vibrere i magen. Håper det er baby jeg kjenner :)
 
Tror det! Jeg kjenner ikke dirring, men kjenner «dultene» langt nede mot tissen :p
 
Jeg kjenner ofte dulting ned mot trusekanten, noen ganger kan jeg kjenne det når jeg ligger i senga også :D
 
Back
Topp