Mariamamma
Forelsket i forumet
I perioder har jeg smerter/ubehag i underlivet. Noen ganger en slags stikking i skjeden kjennes det som, ofte ømhet der nede, i området eggledere/livmor, innbiller jeg meg. Noen ganger mest på en side, noen ganger midt på, på en måte..
I og med at yngste kom med keisersnitt, og jeg i tillegg ble sterilisert under keisersnittet, vet jeg jo at det ikke er noe alvorlig galt hverken med livmor eller eggledere - da ville de jo sett det
Men jeg lurer på om det er bekkenløsninga som kan gi disse plagene?
Det blir mye værre i enkelte sittestillinger (kan f.eks. ikke sitte med beina opp under meg i sofaen slik jeg ofte pleide på fredagskveldene...
), og jeg mener også å ha merka at det komme eller blir mer markert om jeg vært fysisk aktiv utover sykling/spasertur..?
Som sagt er jeg ikke redd for noe alvorlig, og gidder ikke gå til fastlegen min enda - hun er sånn som tror alt hun ikke kan se er innbilt/psykisk...
(Dessuten liker jeg uansett ikke å gå til legen, så jeg går ikke før jeg føler jeg MÅ
).
I og med at yngste kom med keisersnitt, og jeg i tillegg ble sterilisert under keisersnittet, vet jeg jo at det ikke er noe alvorlig galt hverken med livmor eller eggledere - da ville de jo sett det
Men jeg lurer på om det er bekkenløsninga som kan gi disse plagene?
Det blir mye værre i enkelte sittestillinger (kan f.eks. ikke sitte med beina opp under meg i sofaen slik jeg ofte pleide på fredagskveldene...
Som sagt er jeg ikke redd for noe alvorlig, og gidder ikke gå til fastlegen min enda - hun er sånn som tror alt hun ikke kan se er innbilt/psykisk...