Er dette 100% gutt?

Lillemyy93

Andre møte med forumet
Hei dere. Var på ultralyd for noen uker siden da jeg var ca. 14 uker. Fikk beskjed om mest sannsynlig gutt. Hva tenker dere? Garantert gutt og jeg kan sette i gang med innkjøp? Eller kan det det være en jente?

Vedlegg

• AFE1C0EE-A3A6-4FD0-A1E1-74A7CDE567AF.jpeg
    AFE1C0EE-A3A6-4FD0-A1E1-74A7CDE567AF.jpeg
    78,9 KB · Visninger: 172
Aner ikke :p lenge til du har OUL? Jeg ville ventet med innkjøp om du tenker å kjøpe veldig kjønnsspesifikt som du ikke ville brukt om det er jente. På den andre siden så er det jo gode byttemuligheter rundt jul så om det skulle vise seg å være en jente og det er noe du vil bytte har du jo tid til det :)

Du kan prøve den earlyglimps, de analyserer og gir prosentvis sannsynlighet for jente vs gutt :)

Aner ikke :p lenge til du har OUL? Jeg ville ventet med innkjøp om du tenker å kjøpe veldig kjønnsspesifikt som du ikke ville brukt om det er jente. På den andre siden så er det jo gode byttemuligheter rundt jul så om det skulle vise seg å være en jente og det er noe du vil bytte har du jo tid til det :)

Du kan prøve den earlyglimps, de analyserer og gir prosentvis sannsynlighet for jente vs gutt :)

Ja, det er nok sant. Er jo noe som stikker ut der, så ligner på en gutt. Men har hørt historier om overraskelser på OUL :woot:Er bare to uker til xsmile3

Earlyglimps sa gutt til meg, og det kunne se ut som gutt på TUL i uke 11+4. men på oul forrige uke så var jm 100% sikker på jente, vi fikk se skritte veldig godt, og det var helt flatt der:p

ville absolutt venta til etter oul, med innkjøp!
Jeg skal på ny ul i uke 30, pga morkake plassering og tenker faktisk at jeg venter med å kjøpe noe jentefarget til etter den:hilarious: da har jeg dobbelt gardert meg!

Earlyglimps sa gutt til meg, og det kunne se ut som gutt på TUL i uke 11+4. men på oul forrige uke så var jm 100% sikker på jente, vi fikk se skritte veldig godt, og det var helt flatt der:p

Jeg skal på ny ul i uke 30, pga morkake plassering og tenker faktisk at jeg venter med å kjøpe noe jentefarget til etter den:hilarious: da har jeg dobbelt gardert meg!
Oi, så spennende! Skjønner godt at du venter litt ja. Har du bilde av early glimps-tolkningen som du vil dele? :cat:

Earlyglimps sa 90 % sikkert for jente til meg.
OUL viste at det helt klart var en gutt.
Så ville nok stolt mer på UL rundt uke 20 enn den tidligere.

Vi fikk også vite gutt på OUL Tror det er sjelden de tar feil denne veien, men har dere hørt om noen som trodde gutt og fødte jente? Jeg ville nok også venta til tidligst etter OUL med å handle inn alt. Vi har jente fra før, så her går mye i arv til lillebror.

Back
Topp