Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Aner ikkelenge til du har OUL? Jeg ville ventet med innkjøp om du tenker å kjøpe veldig kjønnsspesifikt som du ikke ville brukt om det er jente. På den andre siden så er det jo gode byttemuligheter rundt jul så om det skulle vise seg å være en jente og det er noe du vil bytte har du jo tid til det
Du kan prøve den earlyglimps, de analyserer og gir prosentvis sannsynlighet for jente vs gutt![]()
Er bare to uker til 
da har jeg dobbelt gardert meg!Oi, så spennende! Skjønner godt at du venter litt ja. Har du bilde av early glimps-tolkningen som du vil dele?Earlyglimps sa gutt til meg, og det kunne se ut som gutt på TUL i uke 11+4. men på oul forrige uke så var jm 100% sikker på jente, vi fikk se skritte veldig godt, og det var helt flatt der
ville absolutt venta til etter oul, med innkjøp!
Jeg skal på ny ul i uke 30, pga morkake plassering og tenker faktisk at jeg venter med å kjøpe noe jentefarget til etter denda har jeg dobbelt gardert meg!

Earlyglimps sa 90 % sikkert for jente til meg.Earlyglimps sa gutt til meg, og det kunne se ut som gutt på TUL i uke 11+4. men på oul forrige uke så var jm 100% sikker på jente, vi fikk se skritte veldig godt, og det var helt flatt der
ville absolutt venta til etter oul, med innkjøp!
Jeg skal på ny ul i uke 30, pga morkake plassering og tenker faktisk at jeg venter med å kjøpe noe jentefarget til etter denda har jeg dobbelt gardert meg!