Er det...

*IdaTherese*

Elsker forumet
... noen her som aldri vil føde igjen eller?....[:)]Bare lurer

Jeg kunne godt født igjen jeg, men har ingen planer om det [;)] Fornøyd med gutta vi [:D]

Jeg! Eller jo, jeg vil! VELDIG! Men får ikke lov[:(]

ORIGINAL: mormarion

Ja. Skal ikke føde igjen pga fødselskomplikasjoner og store skader både på lille og meg, så det blir KS om det blir flere. Men hadde jeg kunnet og måttet føde vaginalt hadde jeg nok klart meg med den ene jeg har.. Jeg ville ikke turt å ta sjansen igjen.

ORIGINAL: mormarion

Uff snuppa[:(] Leit når du VIL men ikke kan. *KlemmePåDeg*

ORIGINAL: Sylvia80

Ja. Skal ikke føde igjen pga fødselskomplikasjoner og store skader både på lille og meg, så det blir KS om det blir flere. Men hadde jeg kunnet og måttet føde vaginalt hadde jeg nok klart meg med den ene jeg har.. Jeg ville ikke turt å ta sjansen igjen.

Skjønner deg godt!!! Husker fødselshistorien din og får frysninger av å tenke på det. Jeg hadde en noe lignende fødsel, men gikk jo bra her når hun først kom ut. Uff, så redd du må ha vært[:(] Så ja; skjønner godt det blir ks evt neste gang. Klem på du[:)]

ikke noe problem med å føde igjen jeg..selvom d er vondt, er d en fantastisk opplevelse, så håper jeg får oppleve d igjen.

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å oppleve en helt naturlig fødsel. Føler liksom ikke at jeg har født, de skar meg jo opp og tok henne ut i full fart. 

Vondt er det, men jeg føder gjerne igjen.[:D] Å håper det ikke blir alt for lenge til[;)]

ORIGINAL: kiara07

ikke noe problem med å føde igjen jeg..selvom d er vondt, er d en fantastisk opplevelse, så håper jeg får oppleve d igjen.

Så heldig du er som tenker sånn[:)] Jeg syntes ikke det var noen fantastisk opplevelse! Har tenkt hele tiden at jeg ikke vil føde igjen, men nå begynner jeg å tenke at jeg kanskje tør alikevel.

ORIGINAL: Elisaban

Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg å oppleve en helt naturlig fødsel. Føler liksom ikke at jeg har født, de skar meg jo opp og tok henne ut i full fart. 

Huffe. Hørtes dramatisk ut[&:] Skjønner du har lyst til å oppleve en fødsel fullt ut da[:)]

ORIGINAL: solsnuppa

Vondt er det, men jeg føder gjerne igjen.[:D] Å håper det ikke blir alt for lenge til[;)]

[;)][:)]

her ska d fødast igjen ja..barra kje ennå da[8D]

å *IdaTherese* for ein herlige signatur..å smelta heilt for den joggedressen da[:D]

jeg skal ikke føde igjen!

... med mindre jeg finner drømmemannen, har gjort ferdig utdannelsen og eier leilighet/hus så kan jeg kanskje vurdere og få en til. Med andre ord så skjer det ikke akkurat med det første.[;)] Skal det bli en neste gang så vil jeg ha alt på plass[:D]

MamsntilLucasOgLinus
Super medlem

Medlem siden: 23.10.2008
Jeg er fra: Nordsida ta brua
Status: ikke pålogget

quote:
ORIGINAL: solsnuppa

Må signere denne og jeg gleder meg til å føde igjen[:D] Håper på en like flott fødsel neste gang[:D]

Her skal det fødes flere ganger[:D]

Her skal det definitivt fødes mer [8D] hehe.. Og håper det ikke blir lenge til, men sambo vil vente [:-] hehe.. [8D]

Back
Topp