Er det..

Sjokomamma <3

Elsker forumet
uvanlig å ikke kjenne spark annenhver dag når man er 18 uker? [8D]
Jeg hadde en veldig livlig gutt i magen her i 3-4 dagers tid..noenganger med en dag imellom, men nå er han usedvanlig stille...
Men tenker at han er jo liten ennå så kan vel ikke regne med å kjenne liv OFTE som førstegangs allerede nå?.. hmm..[:)]

kommer vel an på hvordan babyen ligger i magen kanskje??

jeg er 2.gangs og her er det masse liv hver dag. Kan se det utpå magen også når den sparker [:)]

ORIGINAL: Timiz

uvanlig å ikke kjenne spark annenhver dag når man er 18 uker? [8D]
Jeg hadde en veldig livlig gutt i magen her i 3-4 dagers tid..noenganger med en dag imellom, men nå er han usedvanlig stille...
Men tenker at han er jo liten ennå så kan vel ikke regne med å kjenne liv OFTE som førstegangs allerede nå?.. hmm..[:)]

Akkurat sånn er det her også! [;)] Tror det er som du sier at de er veldig små ennå...

Jeg kjenner ikke noe hver dag. Først på slutten man skal kjenne det hver dag. Nå har de kjempegod plass å boltre seg på.

jeg kjenner svært lite.. på mine to første kjente jeg d hver dag fra første gang jeg kjente noe.. denne lille er en stille en.. kan gå dager mellom hver gang jeg kjenner noe.

Det er bra å høre at det er fler som har det som meg[;)] Jeg visste innerst inne at det jeg opplever er nokså normalt, men jeg måtte jo liksom spørre litt da[:)]
Takk for svar [:D]

Back
Topp