Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Er så spent
Jeg gikk til behandling ved Rikshospitalet.(IVF) Jeg fikk beroligende og smertestillende i armen, tror det er vanlig der. Jeg synes egguttak var veldig vondt og lå og vred meg i smerte, og de kjørte på med smertestillende i handa uten at det hjalp noen ting, ble bare sløv og redd av det. Jeg tåler vanligvis mye smerte, men også min mann ble redd, aldri sett meg reagere sånn før. Så jeg har ingen god opplevelse av egguttak[:(]. Dette er IKKE for og skremme dere andre eller noe sånt, bare viktig og være klar over at vi reagerer forskjellig på dette og at det og sammenligne seg med andre ikke alltid stemmer.
Når dette er sagt så fikk de ut 13 egg[:)][:D] 5 ble befruktet og to av de på frys. Og her sitter jeg nå gravid i 21 uke[8D][:)][:D][;)]. Alt er bra med meg og den lille, ikke vært noe kvalm eller dårlig av noe slag. Så det at egguttaket ble litt lei opplevelse er nå glemt til fordel for den lille.
Lykke til til alle dere som skal ta ut egg!!! Prøv og ikke grue dere for mye eller tro at det blir sånn eller slik, det er min erfaring! Måtte alle lykkes som jeg har gjort