Jeg opererte jo ut mandlene på fredag, hjemme på lørdag. Og de smertene jeg har nå hører f*en til for å si det meget pent. Jeg skjelver og kaldsvetter. Fikk med meg paralgin forte og voltaren hjem fra sykehuset. Og helt ærlig, jeg kunne like gjerne spist sukkertøy. Har ikke store effekten. Så ringte jeg fastlegen for å be om noe annet, noe mer. Noe som gjorde at jeg faktisk kunne roe meg og sove en times tid hadde vært fint. Fikk beskjed om at jeg hadde allerede fått det sterkeste, neste trinn er morfin og det gir de bare ikke ut. Enkelt og greit. [&o] Men legen ringte meg opp igjen, han hadde nå skrevet ut vival så jeg skal slappe av litt....
Hvorfor kunne jeg ikke fått bare litt morfin da? Kunne tatt bare i kveld og i morgen kveld så jeg fikk litt ro i kroppen, kanskje drukket litt også....?[&o][&o][&o] Jeg tar jo ALDRI smertestillende så klager jeg, så har jeg VONDT!
Hvorfor kunne jeg ikke fått bare litt morfin da? Kunne tatt bare i kveld og i morgen kveld så jeg fikk litt ro i kroppen, kanskje drukket litt også....?[&o][&o][&o] Jeg tar jo ALDRI smertestillende så klager jeg, så har jeg VONDT!