Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: hissigproppen MØMØ
Er bare å søke!
Du får i hvert fall ikke jobb om du ikke søker [;)]
Kan jo hende noen ønsker studenter til å jobbe for seg.. Billigere arbeidskraft det [:D]
ORIGINAL: Vilnus
Er nok ikke størrelsen det går an på. Har selv normal BMI men fikk ikke jobber i bl.a. butikk fordet pga manglende erfaring (gjaldt i alle fall for litt over 1 år siden da jeg var jobbsøker).
Det er nok mange som sitter uten jobb pga "manglende" erfaring. Men når det kommer fra flere bedrifter at de helst skulle hatt nyutdannede mennesker med 3 års arbeidserfaring, er det ikke rart at man gjerne sliter.
ORIGINAL: Krølla82
Er nok ikke størrelsen det går an på. Har selv normal BMI men fikk ikke jobber i bl.a. butikk fordet pga manglende erfaring (gjaldt i alle fall for litt over 1 år siden da jeg var jobbsøker).
Det er nok mange som sitter uten jobb pga "manglende" erfaring. Men når det kommer fra flere bedrifter at de helst skulle hatt nyutdannede mennesker med 3 års arbeidserfaring, er det ikke rart at man gjerne sliter.
Ja hvor skal man liksom få erfaringen fra når man ikke slipper til?!
ORIGINAL: Krølla82
Ja hvor skal man liksom få erfaringen fra når man ikke slipper til?!
Dette er et paradoks. Du kan ikke ha 3 års jobberfaring som nyutdannet [8D]. Dette var en beskrivelse av den ideelle men ikkeeksisterende jobbsøkeren. Oss andre må lide gjennom mengder med søkere som er "bedre kvalifisert" til jobben eller har en bedre trynefaktor.
Men ja, det er til å bli sprø av... Eneste grunnen til at jeg tilslutt lykkes i å få jobb den gangen - som uerfaren t.o.m. "uskolert søker" (hadde bare allmenn vgs) var fordi at jeg fikk jobb gjennom et vikarbyrå og tok en "drittjobb". Fikk tilslutt sparken pga krisen og manko på jobber.
ORIGINAL: Auliana
Så"støttende" samboer du har....[:@] Virkelig oppmuntrende å få bemerket at du er for feit eller ikke har erfaring nok...bla bla bla...fatter ikke at du orker å bli tråkket på emosjonelt. For en bæsj!
Lykke til! Søk jobber! Bevis at din samboer tar feil!
ORIGINAL: arquinne
For en frekk samboer du har da. Har han ikke skjønt at han må støtte deg og backe deg opp??