ER DET VIRKELIG SANT?

Guttemamma82

Forumet er livet
VIP
Skal jeg endelig få mensen??? Synes det ser veldig sånn ut nå, men tørr ikke ta gleden på forskudd... Ser antydning, håper det kommer i gang for fullt snart... Har venta i 82 dager nå.... Satser på at det er tanta.. VELKOMMEN HIT hehe.. [:D] Gleder meg til å prøve for fullt igjen... Jippiiiii [:D][:D]

Næmmen Trine82 da...så BRA [8D]

Nu kan du endelig få bedre oversikt...

Lykke til [:D]

Klem fra Kathrine Rød [;)]

Å, så moro å høre...[:D] Da kommer den nok foor fullt, slik atdu kan prøve å
bli gravid om 2 uker,....[;)]

Lykke til[:)]

Klem[:)]

Med et lite forbehold enda da.. men er rødlig på papiret nå, men er ikke igang ordentlig enda.... men begynner å kjenne det i magen nå, så er nok på vei [:D] Nesten glemt hvordan det er å ha mensen hehe... Endelig kunne jeg lage meg en ticker igjen... Håper ikke neste syklus blir like laaaang..........[&:]

Vi får lokke henne frem hos deg..hihi[:D]

Men det varmoro at hun kommer da.. Kanskje hun er litt sjenert..., så hun
ikke tørr komme helt frem før utpå kvelden[;)]

[:)]

Vi får ha nedtelling sammen da Trine82...hehe!

Vi håper nåkk like sterkt, så daMÅ det jo skje noe snart!

Er det noe som heter alle gode ting er 8 ???????? neppe...hehe .oO(galen humor her, men det må til)

Kathrine

bra at det kanskje er noe i gjære, så du får prøve på å få et frø sådd[;)] lykke til[;)]

Så bra at tante rød kanskje kommer [:D]
Er ikke noe gøy å gå uten mensen så sant man ikke er gravid da....
skjønner virkelig at du er glad nå!
Du får kose deg denne ene gangen [:D]

Skal kose meg om den kommer igang, da skal dere få høre det her hehe.. Skal jobbe inatt, så regner med den kommer da.. Håper bare ikke den tar heelt av..... [;)] Kjedelig å gå å vente ja, særlig når man ikke aner hvor lenge man må vente...

Ha ha, her leser jeg først om ei som er superglad for at hun her gravid (Linnemi), så leser jeg det du har skrevet; hoppende glad for at tante rød har kommet! Gratulerer så mye Trine82, nå er du med i prøvegjengen igjen!

Velkommen tilbake som prøver- det var på tide at den tanta dukka opp!!!! [:D]

Å! Så spennende Trine82!!
Dette har vi venta lenge på!!

Nå skal du se du blir gravid med en gang, da.. siden tanta har vert vekke så lenge så er jo kroppen vant til at hun ikke skal komme så den vet vel å jage henne neste måned[;)]

TAKK ALLE SAMMEN... Håper den kommer ordentlig før den blir borte da... er fortsatt bare antydning.. kanskje fordi jeg flyr på do hele tiden hehe.... Håper den bare har startvansker...

Ja vi er hoppende glad for to forskjellige ting hehe..... men er bare et engangstilfelle at jeg vil ha tantebesøk... [;)]

Jammen godt at du snart er i gang...har venta lenge nå!!

Litt morsomt at du jubler når mensen kommer.....det pleier jo ikke akkurat være slil jubel i taket av det her inne på forumet, hehe.

Krysser fingrene for deg framover!!

Back
Topp