Er det virkelig sant?!?

Mamma til femkløveret <3

Elsker forumet
Sommerspirene 2025
Heihei! :)

Noen av dere som er her kjenner nok meg fra før. Vært med på gruppene i 2019 og 2023. Har vært langtidsprøver. Og den siste mannen som kom februar 2023, var vi ferdige med barn og familien var komplett. Etter fire fødseler. Har ikke tenkt på å skaffe en til.

MEN idag etter en uke over IKM, lurte jeg på om å ta en test for å utelukke graviditeten. Skulle hatt mensen igjen den 20/2.

Og dette fikk jeg til svar:

IMG_5563.jpeg

Eeeh :dead: er det virkelig sant?! Er gravid??

Den yngste har blitt 1 år gammel forrige uke, jeg ammer fortsatt og det har bare vært kun 3 sykluser etter siste fødsel… helt uvanlig i forhold til hva vi har slitt med å være gravide før. :wideyed:

Har også tillegg PCOS.
Men nå ser det ut som vi venter femte mann :oops:

Vil ikke falle meg inn og tro at jeg er gravid riktig helt ennå. Tar meg en digitalt test etterpå før jeg vil tro mer på dette :nailbiting:

Heihei! :)

Noen av dere som er her kjenner nok meg fra før. Vært med på gruppene i 2019 og 2023. Har vært langtidsprøver. Og den siste mannen som kom februar 2023, var vi ferdige med barn og familien var komplett. Etter fire fødseler. Har ikke tenkt på å skaffe en til.

MEN idag etter en uke over IKM, lurte jeg på om å ta en test for å utelukke graviditeten. Skulle hatt mensen igjen den 20/2.

Og dette fikk jeg til svar:

Vis vedlegget 429325

Eeeh :dead: er det virkelig sant?! Er gravid??

Den yngste har blitt 1 år gammel forrige uke, jeg ammer fortsatt og det har bare vært kun 3 sykluser etter siste fødsel… helt uvanlig i forhold til hva vi har slitt med å være gravide før. :wideyed:

Har også tillegg PCOS.
Men nå ser det ut som vi venter femte mann :oops:

Vil ikke falle meg inn og tro at jeg er gravid riktig helt ennå. Tar meg en digitalt test etterpå før jeg vil tro mer på dette :nailbiting:
Denne ser unektelig positiv ut altså ☺️ søstra mi med pcos, ble gravid relativt kjapt etter fødsel. Første der var prøverør og andre kom som en overraskelse ☺️ spent på digital på dine vegne

Denne ser unektelig positiv ut altså ☺️ søstra mi med pcos, ble gravid relativt kjapt etter fødsel. Første der var prøverør og andre kom som en overraskelse ☺️ spent på digital på dine vegne
Det var jo koselig for søstra di:Heartred
Å slippe all IVF styret med 2.mann :joyful:

UPPDATE!!

Tja, da er det ikke noe vei tilbake! Tok en digitalt test i ettermiddag, og attpå ikke morgenurin en gang. Og det lyste GRAVID! :Heartred

Ble litt blanding på både sjokkert og glad:love7

IMG_5580.jpeg

Her stod det 1-2 uker så det betyr at jeg hadde sannsynligvis EL 12/13.feb. Og da sier man 4 uker gravid nå, ikke sant??

Tror jeg får slenge meg innpå en IKM gruppe igjen. Og evt en termingruppe. Hadde vært hyggelig!:love7

Back
Topp