er det virkelig så ille?

synes d er et blinkskudd uten like jeg da[:D][:D]

har bilder fra da mali åpna og spiste daim selv jeg og, men da var mormor fotograf, for jeg ville ikke ha tolerert d[8D] artige bilder å ha uansett[;)]

Kjempe dårlig mor som fotograferer et blinkskudd [:-]

Noen folk har bare fått seg for lite i juleferien. Jamt over.

prøver fortviiilt å komme på hvordan den signaturen var men klarer ikke huske den[>:][>:] 

I signaturen min spiser min ettåring bløtkake med masse sukker i, så mye hun orket på sin fødselsdag. Jeg venter spent på min pm![;)]

ORIGINAL: Leatroll

I signaturen min spiser min ettåring bløtkake med masse sukker i, så mye hun orket på sin fødselsdag. Jeg venter spent på min pm![;)]

Sendt..

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: Leatroll

OMG!!!! Håper du har nøye overveid dette[>:] Og rådført deg med legevakt,fastlege,helsesøster (Selv om alle vet at helsesøstre bare gir feilinformasjon og ikke kan jack shit om unger[;)]) barneklinikken,barnevernet og nødtelefonen[;)] Og så skulle du jo selvfølgelig ha rådført deg her på BV[>:] Så hvis hun får ADHD og vektproblemer når hun er fjorten,så vet du hvem du kan takke[>:]

GLIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIS!!!!!!!!!!!! Come what may be......Stakkars henne, noen burde ringe barnevernet kanskje...[;)]

Ja om barna har skrubbsår og blåflekker, da er man dårlige mødre da.
På med hjelm og vernebriller.

Hahaha, dette er ett ironisk innlegg. Om noen ikke skjønnte det.

Nok en bruker som har sett seg beseiret av BV sitt jantelovstyrrani.

ORIGINAL: neselo

Syns det bilde var ganske morsomt jeg! regna med det lå en sånn "historie" bak, og var jo litt gøy at du tilfeldigvis fikk tatt bilde... hva folk skal henge seg opp i-....

[:D]

skal vedde på at den personen er for feig til å inrømme at hun sendte pm[:-]

ORIGINAL: Sha

skal vedde på at den personen er for feig til å inrømme at hun sendte pm[:-]

jupp...

skjønner ikke hvorfor folk skal bry seg om sånt ass... sikkert ikke en dritt å gjøre og må la frustrasjonen sin gå utover andre...[8|]

Seriøst???!! Da må jeg være helt GRUSOM som syntes det bildet var morsomt!! Og det falt meg ikke inn en eneste gang at du kunne ha tatt bilde av fallet med VILJE, det var da selvfølgelig et uhell! Synes ikke du skal bøye under for slike prektige drittkjerringer som IKKE EIER HUMOR ELLER INTELLIGENS!! Men må innrømme at jeg må le litt også, at det faktisk finnes folk som er så dumme.........[;)]

ORIGINAL: Ihne

Alt folk skal bry seg om[8|][8D]

enig

Her inne er alt farlig! Folk henger seg opp i alt! Det er så utrolig mange bedrevitere med null selvinnsikt her at alt kan bli gjenstand for diskusjon! Litt moro er det vel lov til å ha...[:D] Jeg er av typen som lar tvilen komme tiltalte til gode før jeg henger dem...hva med å spørre i stedet for å korsfeste med en gang det er noe!

Koffor bry seg om ka ein retard meine?

Jeg har sagt helt åpent her inne i en tråd en gang at jeg syntes det bildet var grusomt og at jeg fikk vondt i magen av det.. Jeg har derimot IKKE sendt pmer eller kalt deg en dårlig mor! Men jeg ER veldig glad for at du byttet [:)]

jeg kjenner faktisk at jeg blir irritert over at du har byttet AV DEN GRUNNEN som du oppgir her!

flirte godt for meg selv da jeg så det de første gangene og mener absolutt ikke at du er en dårlig mor selv om du ser humoren i det blinkskuddet du klarte å fange!!! [:)]

selv har vi film av at jeg Ufrivillig stuper kråke og mamma og pappa lo seg ihjel år etter år av dette klippet - det er jo morsomt!!! [8D][:)]

Back
Topp