Jeg skulle ikke ha noen barn. Jeg elsker den jeg har nå og man kan selvfølgelig ikke ønske noen barn vekk. Jeg ville aldri vært uten han. MEN: jeg anbefaler ingen å få barn, fraråder det på det sterkeste
Nå venter vi nummer to som er like mye uhell som nummer en og jeg er framdeles smådeprimert over det.
Slenger med med hun som skriver om idrett, jeg har også måtte gi avkall på sosialt liv i forbindelse med sporten jeg drev og jeg er glad i min egen tid. Jeg er lei av å aldri sove nok, aldri være ren pga en eller annen matflekk eller slev, alltid rydde og omtrent ha rotehale etter meg i kjølvannet av katakombebaby saurusen vi har og jeg er sliten hver bidige dag.
Men herlighet så mye kjærlighet, latter, og glede han gir. Så om du vil ha barn så vil det gå supert. Sov når du kan
Nå venter vi nummer to som er like mye uhell som nummer en og jeg er framdeles smådeprimert over det.
Slenger med med hun som skriver om idrett, jeg har også måtte gi avkall på sosialt liv i forbindelse med sporten jeg drev og jeg er glad i min egen tid. Jeg er lei av å aldri sove nok, aldri være ren pga en eller annen matflekk eller slev, alltid rydde og omtrent ha rotehale etter meg i kjølvannet av katakombebaby saurusen vi har og jeg er sliten hver bidige dag.
Men herlighet så mye kjærlighet, latter, og glede han gir. Så om du vil ha barn så vil det gå supert. Sov når du kan
Det er mye negativitet og fokus på dette, fremfor alt det fine med å få barn! Jeg trenger litt positivitet 
Liker å ha litt å gjøre, og det er bare hyggelig med liv og røre i huset. Ungene er godt oppdratt og har faste rutiner og det hjelper oss veldig i hverdagen. Minste er 5 mnd og det har vært null problemer med henne siden dag en. Hun sover gjennom hele natten, må av og til vekkes på morningen siden hun sover lengst av alle. Hun er et eneste stort smil hele jenta