Er det virkelig mulig?!

Urokråka

Andre møte med forumet
Da har jeg vært hos legen for første kontroll. Og eneste, iallefall hos den legen. Jeg er veldig usikker på hvor langt jeg er, og hadde håpa at vi kanskje kunne få litt mer klarhet i det i dag, men neida! Han gadd såvidt å måle blodtrykket mitt. Han hadde ikke gitt beskjed til laboratoriet at jeg skulle ta blodprøver, ingenting. NADA! I tillegg klarer han å skrive feil på helsekortet mitt, noe jeg ikke ser før jeg er ute derfra. Dette resulterte i at jeg dro hjem, byttet fastlege og bestilte privat ultralyd. Og fikk jammen meg time på fredag :)Han holdt på å glemme å bestille ultralyd, og spurte meg ikke en gang om jeg ville på Ahus, han tok det bare som en selvfølge. Prøvde å fortelle han at det kanskje ikke var dit jeg hadde mest lyst til å dra, men neeeeida... Ikke et pittelite spørsmål om hvordan formen min var, ingenting. Kjente bare at hele legebesøket gjorde meg sinna!

Beklager sutringa, måtte bare få blåst fra meg emoticon

Ha en fantastisk dag videre

Ingen bra lege akkurat ... =/
Ville oxo ha bytta! 

Tulling ... 

Bra du bytta med en gang. Ingen vits i å bruke opp kreftene sine på udugelige leger. Håper virkelig neste er bedre. Skal jo være koselig å gå til kontroller gjennom svangerskapet.

bra du bytta lege! :-)

Back
Topp