• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Er det virkelig mulig da???

PrinsessaOgErten

Betatt av forumet
Jeg er ca 6-7 uker på vei... Og jeg er så OPPBLÅST at det ser ut som jeg er 4 mnd på vei allerede. Greier ikke holde inn magen engang. Er jo neppe gravid magen som er kommet, men oppblåsthet... Får ikke på meg buksene mine en gang... er ikke det tidlig å bli sånn?[X(]

Sånn var jeg også.. Hadde store planer om å holde det skjult lengst mulig, men jammen var det godt med gjær i den hvetebolla du.. var synlig etter 1,5 måned.[:D]

Helt normalt. Typisk gravid maga proppfull av luft. Jeg var oppblåst i fra uke 5 og til jeg fikk en ekte babymage.

ORIGINAL: Viola92

Helt normalt. Typisk gravid maga proppfull av luft. Jeg var oppblåst i fra uke 5 og til jeg fikk en ekte babymage.

det er normalt ja... så fra nå av vil jeg sannsynligvis bare ese jeg da??? For når det at jeg er veldig oppblåst forsvinner, så kommer jo babymagen....
ja... er bare å finne frem mammaklærne snart kjenner jeg[8|][8|][8|]

hvorfor blir man så oppblåst? jeg har alltid hatt litt flesk på magen, men nå står det mer UT[8D]

ORIGINAL: komlemamma

Sånn var jeg også.. Hadde store planer om å holde det skjult lengst mulig, men jammen var det godt med gjær i den hvetebolla du.. var synlig etter 1,5 måned.[:D]

Når tok du i bruk mammaklær?

ORIGINAL: PrinsessaOgErten

ORIGINAL: Viola92

det er normalt ja... så fra nå av vil jeg sannsynligvis bare ese jeg da??? For når det at jeg er veldig oppblåst forsvinner, så kommer jo babymagen....
ja... er bare å finne frem mammaklærne snart kjenner jeg[8|][8|][8|]

hvorfor blir man så oppblåst? jeg har alltid hatt litt flesk på magen, men nå står det mer UT[8D]

Begynte ikke med mamma klær før jeg virkelig "fikk behov for det" jeg. sån etter uke 20 en gang da mgen begynte å trenge litt mer støtte. :) Det er hormoner osv som gjør deg oppblåst osv. Du kan få forstoppelse og . Heh. Og ja såklart eser man da man er gravid , magen blir jo ikke akkurat mindre [:D] Men den oppblåstheta slutter litt etterhvert. Og du vill merke når det er en babykul og ikke luftkul for å si det sån [8D]

Jeg begynte med mammaklær i uke 10[8D][8D] Men jeg hadde så stor mage fra før av at det var bare behagelig å gå med de[8D]

Mange som blir veldig oppblåste, veldig tidlig asså [:)]

Vanlig å bli mer oppblåst andre gangen. Ikke mer, man blir jo som første gang tarmene fyller seg med masse luft. Men 2.gang en er gravid så er magemusklene slappere i form av å ha blitt strukket sist. Derfor synes det  bedre.

Veldig mulig! sånn var jeg også allere når jeg var 8 uker, men klarte likevel å holde det skjult til 20 uker[8D]

Har vert der ei stund.. :D Såg ut som en ballong dei første ukene.. er over halveis,ser ut som en ballong nå i vertfall:D Nyt baby magen:)))
Teights og ullstrømpebukse de går i her:D

sånn var det med meg også! når jeg var 2 mnd på vei, fikk jeg spørsmål fra brukere/pasienter på jobben om jeg var gravid.. sååe.. klarte ikke holde det skjult så lenge.. prøvde først å skylde på all maten jeg hadde spist i jula.. men de trodde nok ikke på meg! [8D]

Back
Topp