M
Moderator Kristin
Guest
Dere som har eneggede tvillinger, er det vanskelig å vite hvem som er hvem den første tiden?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser liksom for meg det marerittet med bitte små babyer man ikke ser forskjell påJeg har aldri sliti, men pappaen tar stadig feil xD
Samme her! Måtte brukt navnelapp rundt fotenJeg ser liksom for meg det marerittet med bitte små babyer man ikke ser forskjell på
Jeg kunne med eneggede muligens funnet på å merke dem med neglelakk på en tå eller noe sånn....Jeg ser liksom for meg det marerittet med bitte små babyer man ikke ser forskjell på
Tror definitivt jeg ville gjort det samme altså! Bare så man har noe i det minste.Jeg kunne med eneggede muligens funnet på å merke dem med neglelakk på en tå eller noe sånn....
De eneggede i bhg til mellomste er fargekodet med klær.
Hehe folk sliter enda, og de er to år nåJeg ser liksom for meg det marerittet med bitte små babyer man ikke ser forskjell på
Haha, fantastisk!Samme her! Måtte brukt navnelapp rundt foten
Kanskje godt jeg ikke har eneggede tvillinger, hihi! Lurte jeg også påHaha, fantastisk!
Lurer på om noen har tatt permanent feil noen gang
Det er nok vanskeligere på bilder jaEg også har lurt på det. Men tenker kanskje det er lettare å sjå forskjell på dei "live", enn til dømes på eit bilete (der berre den eine er med til dømes)? Eller er det ikkje det?
Vi har (einegga) tvillingar nabolaget. Ser ikkje så godt forskjell på dei, for ser dei ikkje dagleg. Hadde nok sikkert sett meir forskjell på dei om eg såg dei eit par gongar i veka.