Er det vanskelig å skille hvem som er hvem?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Dere som har eneggede tvillinger, er det vanskelig å vite hvem som er hvem den første tiden?

Jeg ser liksom for meg det marerittet med bitte små babyer man ikke ser forskjell på :p
Jeg kunne med eneggede muligens funnet på å merke dem med neglelakk på en tå eller noe sånn....

De eneggede i bhg til mellomste er fargekodet med klær.

Jeg kunne med eneggede muligens funnet på å merke dem med neglelakk på en tå eller noe sånn....

De eneggede i bhg til mellomste er fargekodet med klær.
Tror definitivt jeg ville gjort det samme altså! Bare så man har noe i det minste.

Jeg synes jo ikke mine er like, aldri syntes det. Så tok DNA test for å bevise at de var to eggede, men jeg hadde feil :ø

Eg også har lurt på det. Men tenker kanskje det er lettare å sjå forskjell på dei "live", enn til dømes på eit bilete (der berre den eine er med til dømes)? Eller er det ikkje det?

Vi har (einegga) tvillingar nabolaget. Ser ikkje så godt forskjell på dei, for ser dei ikkje dagleg. Hadde nok sikkert sett meir forskjell på dei om eg såg dei eit par gongar i veka.

Eg også har lurt på det. Men tenker kanskje det er lettare å sjå forskjell på dei "live", enn til dømes på eit bilete (der berre den eine er med til dømes)? Eller er det ikkje det?

Vi har (einegga) tvillingar nabolaget. Ser ikkje så godt forskjell på dei, for ser dei ikkje dagleg. Hadde nok sikkert sett meir forskjell på dei om eg såg dei eit par gongar i veka.
Det er nok vanskeligere på bilder ja

Back
Topp