Er det vanskelig å få ul etter blødning? :/

Gravidmednr5

Forelsket i forumet
Blødde litt i gårkveld, først litt i truseinnlegget, så når jeg gikk på do kom det enda litt på papiret.. Ikke store mengder, men nok til at jeg har grått meg igjennom natta, å er skikkelig bekymra :(

Har ikke hatt noe smerter, å har ikke blødd noe mer i natt eller i dag..
Tror dere legen vil ta meg inn i det hele tatt? Å er det vanlig å få UL for å sjekke sånt? :/
 
Hvor mange uker er du? Min erfaring er at de har tatt meg inn m en gang. Var 8 og 10 uker på vei de gangene. :)
 
Blødde litt i gårkveld, først litt i truseinnlegget, så når jeg gikk på do kom det enda litt på papiret.. Ikke store mengder, men nok til at jeg har grått meg igjennom natta, å er skikkelig bekymra :(

Har ikke hatt noe smerter, å har ikke blødd noe mer i natt eller i dag..
Tror dere legen vil ta meg inn i det hele tatt? Å er det vanlig å få UL for å sjekke sånt? :/
Jeg dro til legen og krevde ul,så fikk det :)
 
Er bare 6 uker på søndag, så hjertet har vel neppe begynt å slå en gang enda :/ Men får prøve ringe legen.. Nekter å gå å være så redd hele helga :/
 
Trur du skal blø ganske mye om det er en SA. Men mener de tar deg alvorlig om du blø. Jeg har fått beskjed i hvert svangerskap at jeg skal kontakte lege om jeg begynner å blø.
 
Bekymra jeg også, da det kom litt på papiret i dag tidlig, og litt i truseinnlegget nå etterpå.. :( :( Vi reiser på ferie i morgen også!

Vet det er nokså vanlig å blø, men jeg har ikke opplevd det i mine to forrige svangerskap, så det et litt skummelt :(

Er 4+3 idag, så er vel ikke noe legen kan sjekke ennå heller :(
 
Jeg blødde mer enn vanlig mens I 5 uker med nr 2. Så det trenger ikke være noe. Men ta kontakt med legen hvis dere er bekymret.
 
Legen ba meg bare slappe av, å ta kontakt om jeg blødde mere eller bare trengte å prate med noen.. :)
Prøver å slå meg til ro med at det går greit inni hula
 
Legen ba meg bare slappe av, å ta kontakt om jeg blødde mere eller bare trengte å prate med noen.. :)
Prøver å slå meg til ro med at det går greit inni hula

Får krysse fingrene for at spira har det bra :)

Skulle få en telefonsamtale med legen idag jeg også, må bare snakke med henne før jeg drar i morgen.. Synes det er så ekkelt å blø :(
 
Da jeg mailet legen om blødninge i ca 7 uke fikk jeg time hos legen (som ikke har ul apparat) over en uke senere :(
Jeg dro og tok ul privat i stedenfor.
 
Blør du enda? :/

Blør fortsatt :( Som en svak mens. Håper sånn at spira holder seg der inne! :(

Legen sa at det kunne fortsatt gå bra, så lenge jeg ikke blør mye mer og får smerter. Så får se.. Har normale menssmerter, men ikke unormalt vondt. Har sittet i kontorstol i hele dag.

Får bare lyst å sette meg ned å gråte :(
 
Blør fortsatt :( Som en svak mens. Håper sånn at spira holder seg der inne! :(

Legen sa at det kunne fortsatt gå bra, så lenge jeg ikke blør mye mer og får smerter. Så får se.. Har normale menssmerter, men ikke unormalt vondt. Har sittet i kontorstol i hele dag.

Får bare lyst å sette meg ned å gråte :(
Uff da, det er ikke noe gøy :( håper det stopper snart og bare var en uskyldig blødning. Har hørt om flere som har hatt blødning uten smerter som har vørt helt uskyldige.

Jeg var hos legen i dag pga vedvarende heftige menskramper. Hatt det mest natterstid men også litt på dagtid, kommer og går. Hun ringte sykehuset og de skjønte ikke hva det kunne være (for tidlig for smerter ved ex u, 4+3 i dag, men ingen blødning heller). Jeg kjenner jeg er ganske positiv nå, for syns smertene er blitt mindre sterke, men legen min var ganske negativ og sa rett ut at de fryktet ting ikke var som det skulle for det var ikke vanlig med så vonde kramper. Hun sa jeg måtte forberede meg på at det kunne gå galt. Kjente jeg syns det var ekkelt av henne å si. Hvert fall nå som jeg har begynt å roe meg og syns det går fint og har troa på at det går bra.. Disse legene altså! (Ikke meningen å kapre tråden, men måtte få ut litt frustrasjon).
 
Back
Topp