er det vanlig..

susy123

Betatt av forumet
at jeg føler meg nesten konstant sånn små varm, nesten litt febervarm, ... i tillegg til så klart uggen hele tiden..

Ja det vil jeg si er vanlig. Jeg følte det sånn i første svangerskap. Følte meg rett og slett mye syk den første tiden :hilarious:

Ja, føler meg også sånn.. småkvalm, uggen i magen, varm og kald om hverandre, trøtt og generelt uggen.. håper det gir seg etterhvert.. var ikke sånn sist

Ja føler meg syk rett og slett.. lyst å bare legge hodet ned på tastaturet.. det er VIRKELIG hardt og viljestyrke å gå på jobb om dagene..

Nesten så jeg blir biiittelitt misunnelig på at du sniker fra mai .. jeg kunne gjerne tenkt meg det :p Passer vel dårlig å ha 7mnd igjen :p

Skjønner hva du mener, hadde det sånn selv og i starten, tiden gikk fryktelig sent! Føler det slik enda, men begynner jo å nærme seg :)

Jeg føler meg også litt sånn febervarm til tider, synes at jeg kjenner glovarm ut i kinnene og i panna og så er jeg frysen og slapp. Måler litt høyere temp enn før graviditeten, men ikke feber:-)

Hvis jeg holder på å styrer så jeg blir helt utslitt får jeg feber. Begynner å fryse og kaldsvetter. Pluss at jeg er kvalm :depressed:

Jeg er konstant dårlig, kvalm, uggen, sliten, trøtt, varm/kald osv... har vert sykemeldt i 3 uker og ikke vert utenfor døra denne uken. Ligger stort sett strak i senga hele dagen :(:( håper virkelig det går over snart :nailbiting:

Jeg er varm. Sambo og datter bemerker det hele tiden. I tillegg fryser jeg skikkelig i vanlig romtemperatur. På jobb sitter jeg med stor genser og fleecejakke utenpå. Vanligvis sitter jeg i t-skjorte. Svetter ikke og føler meg ikke syk. Bare varm som etter en god treningsrunde. Jeg har ikke vært sånn de to foregående svangerskapene.

Back
Topp