Er det vanlig?

Lillemirakel

Glad i forumet
At puppene ikke er like ømme 10+5?

Blir en del spørsmål fra meg, men husker ingenting fra førstemann [emoji23]

Ja! Symptomer avtsr gjerne rundt nå, da morkaken tar mer og mer over progesteronproduksjonen :) Mine har også blitt mye mindre ømme, er 10+4 i dag ;)

Ingen ømme pupper her heller, 10+1 i dag :)

Lurte litt på det samme her også! Er nå 8+6 og har de siste dagene lagt merke til at puppene ikke er like ømme som de har vært. Siden jeg fikk konstatert SA i forrige svangerskap på samme tidspunkt som nå, blir man litt ekstra på vakt. Men har hatt TUL og sett et bankende hjerte, så alt skal være i orden! Ny legetime på onsdag, så får dobbeltsjekket da

Hadde ikke ømme pupper før uke 8-9, nå er de kun ømme på kvelden.. og helst den høyre.. [emoji28]

Ømheten forsvant hos meg i slutten av uke 9 [emoji4] ble også litt små bekymret, men det lå en liten krabat å sprella på UL noen dager etterpå [emoji4]

Ømheten har forsvunnet her også, husker ikke helt når, men er en stund siden. 10+6 idag :)

Jeg er uke 12+5 og har noen uker nå vært mye mindre øm i brystene. Ettersom jeg var på tul på lørdag vet jeg at alt er Ok med lille så jeg bekymrer meg ikke og tenker at det er normalt [emoji4]

Back
Topp