er det vanlig...

mamma10&13

Forumet er livet
Oktobermirakler 2013
VIP
altså jeg var litt kvalm, men ikke ofte og ikke hver dag i starten så ga det seg omtrent heltca uke 6 muligens litt før det også, husker ikke helt...
men nå da jeg kom i uke 8 har det blitt verre enn noen gang... kaster ikke opp enda, men er kvalm store deler av dagen, ikke konstant, men maaaaange ganger i løpet av dagen hver dag... er det vanlig at det forsvinner for så og komme tilbake senere... hehe skjønner at det ikke er noe galt er unormalt sånn sett altså, bare lurer på om flere har merket dette.

var litt kvalm da jeg gikk med gutten, men ikke mye og det ble mest fremprovosert av lukter på jobb (sykehjem den gangen), men såvidt jeg kan huske gikk det nesten helt over da jeg var rundt 8- 9 uker.

et "godt" tegn da med økende kvalme, men fryktelig ubehagelig...

Har det helt likedan!

Nå i uke 9(+4) er det verre enn det har vært, syns jeg :/ Jeg er stort sett kvalm hele tiden jeg er våken, blir det av å være sulten og av å spise :S Deprimerende å lese på min side på dag 9+0 at for mange var kvalmen over nå.. "Heldigvis" sto det en dag senere at mange var på sitt kvalmeste nå, så begge deler er nok like vanlig :) Vi får ta det som et godt tegn, selv om det kan være slitsomt..

Jeg er sånn selv av og på, kommer som kastet over meg helt plutselig. Blææh.

Jeg er ikke uvel lenger og det skremmer meg, for det er liksom det eneste tegnet jeg har på å være gravid...

Jeg hadde det absolutt på det verste mellom uke 5-8. Er nå 9+4 og kan enda plutselig bli kvalm å kaste opp, men er ikke lenger døgnkvalm.

Her er kvalmen opp og ned gjennom dagen, var først bare små-uggen i uke5, siden da har kvalmen bare blitt gradvis værre med ukene, og i går kastet jeg opp for første og andre gang dette sv.skapet. Er snart 10 uker på vei nå :) Gleder meg sykt til det roer seg :)
Første sv.skap var jeg litt uggen noen dager i uke 8-9 kun.
Ser de skriver at det ofte blir værre for hvert sv.skap, så om det skal bli flere (og det håper jeg jo) vet jeg hva jeg kan glede meg til :P

Her er kvalmen opp og ned gjennom dagen, var først bare små-uggen i uke5, siden da har kvalmen bare blitt gradvis værre med ukene, og i går kastet jeg opp for første og andre gang dette sv.skapet. Er snart 10 uker på vei nå :) Gleder meg sykt til det roer seg :)
Første sv.skap var jeg litt uggen noen dager i uke 8-9 kun.
Ser de skriver at det ofte blir værre for hvert sv.skap, så om det skal bli flere (og det håper jeg jo) vet jeg hva jeg kan glede meg til :p
hehe ja får kanskje være glad for at sambo sier dette er siste svangerskapet da hehe

Her er kvalmen opp og ned hele dagen.. Må spise noe med en gang jeg står opp ellers blir jeg enda dårligere! Prøver å holde kvalmen i sjakk med litt salte kjekt, jevnlige måltider osv, men noen ganger slår den meg helt ut..

Har det sånn jeg og! Kjempe slitsomt.. Hadde det sånn sist gang og, men det ga seg i uke 13 så håper det skjer denne gangen og :)

Sent from my iPad using BV Forum mobile app

Jeg har akkurat gått inn i uke 9 nå. På fredag slo kvalmen skikkelig til. Har egentlig hatt det helt flott hele tiden. Vært så glad for at jeg slapp kvalmen denne gangen, men den kom som lyn fra klar himmel. Tror absolutt ikke det er unormalt :)

Bare vært kvalm den siste uken :) og heldigvis bare på morgenen til jeg får i meg en bra frokost. De 2 andre gangene jeg var gravid var jeg konstant kvalm hele dagen.

Jeg er ikke uvel lenger og det skremmer meg, for det er liksom det eneste tegnet jeg har på å være gravid...
Samme her.. Men reagerer på visse lukter på jobben.. Men når jeg har fri, glemmer jeg liksom at jeg er gravid.

Back
Topp