er det vanlig?

jaktenpåetbarn

Andre møte med forumet
Hei[:)]
Jeg er i gang med første ivf forsøk på riksen etter å ha vært prøvere i over 5 år. Har nå tatt sprøyter siden 20. mai , var inne på UL kontroll 6 dager etter sprøytestart og eggposene var da ikke store nok så måtte inn 2 dager etter for å se utviklingen. Det hadde ikke vokst særlig mye så må nå inn på nytt for kontroll på mandag. Har fra starten tatt 2 tørrstoff + 1 væske med Menopur, men har nå økt til 3 tørrstoff. Er så bekymret for at dette er helt uvanlig og at medisinene ikke virker som det skal på meg. Er det uvanlig å ha så mange kontroller? er det flere som har erfaring med å bruke 3 tørrstoff+ 1 væske Menopur ? Jeg har PCO, samt har fjernet en eggleder.
Er så usikker og syntes det er vondt å ikke vite, legene gir så uklare svar når jeg spør. Min store bekymring er at dette ikke blir noe av. Er takknemmelig for alle svar :)

tusen takk for svar[:)] godt å høre at du fikk det resultatet du ønsket deg [:)] kjenner at motivasjonen i dag ikke har vært helt på topp, men føler den etter på vei tilbake nå etter svar fra deg [:)]

Eg brukte puregon i 14 dager og var og bekymra som deg. Fekk ut 5 egg som alle blei befrukta og eg blei gravid etter fryseforsøk[:)]

Ofte bedre å bruka lav dose over lenger tid enn at det plutselig utvikler seg for fort.

Lykke til[:)]

Jeg måtte ta puregon sprøyta i tre uker før jeg kunne ta ut egga. Tok lang tid før de begynte å vokse, så var på en god del kontroller!

tusen takk for svar, det setter jeg stor pris på [:)] Er mange tanker og bekymringer denne første gangen. Både gruer og gleder meg til mandag.

Back
Topp