Er det vanlig eller?

#Jannicke#

Elsker forumet
Byttet fra hormon til kobberspiral for noen mnd siden,og var jo forberedt på kraftigere mens og sterker smerter... Meeeen,får kun menssmerter i høyre hofte og nedover heile høyre fot[8|] Akkurat som bekkenløsning. J****** vondt,og blir jo helt invalidisert av det[:(] Ikkje hjelper paracet heller

iiiiikkk[&:] utrivelig! Nei jeg får forholdsvis vanlig mensesmerter med kobberspiralen... men det skjer i blandt at eggløsning viser seg i den formen du nevner- bare ikke så vondt at jeg ikke kan gå[:)] prøvd naproxen da?

ORIGINAL: Tjukkaaa

iiiiikkk[&:] utrivelig! Nei jeg får forholdsvis vanlig mensesmerter med kobberspiralen... men det skjer i blandt at eggløsning viser seg i den formen du nevner- bare ikke så vondt at jeg ikke kan gå[:)] prøvd naproxen da?

Kva er det? Og fås det respetfritt?

ORIGINAL: Høno på Haugen

smertestillende som beregnes til mensesmerter og fås reseptfritt[:D][:D][:D] det eneste som fungerer på meg[:)]

ORIGINAL: Høno på Haugen

smertestillende som beregnes til mensesmerter og fås reseptfritt[:D][:D][:D] det eneste som fungerer på meg[:)]

Oooohhhhh takk for tipset![:D] Skal testes ut[:)]

Back
Topp