Er det vanlig? *ang.bhg*

ta|ie

Elsker forumet
At det er 4 voksne til 14 småbarn (i grunnbemanning)??
På avdeling 0-3år

Håppas det, for akkuratt sånn er det i bhg til snuppa!

er og er de 4 personer på 14 unger, er noen dager i uka de er 5 voksene men det er sjeldent

Her er det 6 voksne på 10 barn![:D]

i de bhg jeg har jobbet i har vi vært 3 voksne på 9 barn. så 4 voksne på 14 barn høres normalt ut[:)] 

Syns det er litt lite med 4 til 14 barn jeg!!
Er sikkert en del småttiser som ikke kan gå og er liksom litt "babyer" enda...
Mi begynner når hun er rundt året...

Nei, synes det er helt flott..
6 voksne er for mye enkelte ganger.. så 4 er perfekt![:)]

Er sånn her også. Er helt grusomt lite spør du meg.
Veldig ofte en voksen er alene med 7-10 barn.

Ja. Og om alle 4 er i 100 % stilling har dere til og med en 50 % stilling for mye [;)] [:)]

Har ikke fått enda nei...
Kikker litt rundt om ser du...[8D]
Den bhg rett med oss har bare større unger.
Så da blir det andre bhg jeg må søke på.
Hvilken bhg er det di går i?

Skal jo sette opp hvilken jeg vil ha på 1.plass osv. men jeg har jo null peiling på bhg i nærheten[8D][:D]

ORIGINAL: ta|ie

Skal jo sette opp hvilken jeg vil ha på 1.plass osv. men jeg har jo null peiling på bhg i nærheten[8D][:D]

Lava går i Villduen, uten tvil den beste barnehagen etter mine observasjoner... men vet den er full da, så har søkt Villduen og Amanda til Veni. E jo kje langt til Amanda for deg heller? en liten trilletur det! Eg hadde gått for den visst eg va deg!

Ja, det er helt vanlig! her var det 4 voksne på 14 barn frem til i fjor da de forandret avd. til 13 barn.

ORIGINAL: Mammapostei!

Lava går i Villduen, uten tvil den beste barnehagen etter mine observasjoner... men vet den er full da, så har søkt Villduen og Amanda til Veni. E jo kje langt til Amanda for deg heller? en liten trilletur det! Eg hadde gått for den visst eg va deg!

Har fått tips om Villduen ja![:)]
Nei det er jo noen bhg på vei til jobb.
Så det skal ikke være problem med å svippa henne innom, verken for meg eller mannen[:)]
Men hører det er ganske fullt rundt om![:@]
Er f.eks noen som bor på bleikmyr som har bare fått plass på skåredalen...
(men skal søke på nytt nå da.)

Kikka litt på Amanda og. Hørt mye om den eller?
Akkurat hvor ligger den?

ORIGINAL: |Teposen|

ORIGINAL: MIZZbigBADAbing

Er det ikke sånn at en voksen kan ha 3,MAX 4 primærbarn da?

Mener det er sånn altså....

Jeg hadde iallefall 3 primærbarn når jeg jobbet på 0-3 år,og det var vel ei som hadde 4,og vi tre andre hadde 3 primærbarn.

det kommer helt ann på hvilken utdanning de ansatte har[;)]

Ok... Jaja... Ser ut som det er normalt da.
Folk har sagt til meg at det skal være så mange mer ansatte ved 0-3 avd.
Men syns liksom at 4 til 14 barn ikke er mange i det hele tatt[8D]

Det skal aldri være tilfeldig hvor mange barn pr voksne det er i bhg, dette er lovfestet.

Så det skal ikke være problem med å svippa henne innom, verken for meg eller mannen[:)]

Akkurat hvor ligger den?

Visst du kjøre mot biltilsynet så ligge den rette ette prix berre på andre sida av vegen, tippe det tar deg ikkje sju minutter å trille dit eingang.
Eg hadde nok valgt den om me ikkje hørte til Brakahaugskulekrets, har hørt masse bra om den og kjenner fleire som har ungane sine der!

Eg har søkt Veni dit, for Villduen er full, så håper me får plass, men er mange unger med søsken der som vil ha plass (har fortrinn då..).. så eg må berre håpe..

ORIGINAL: kolibri

Det skal aldri være tilfeldig hvor mange barn pr voksne det er i bhg, dette er lovfestet.

feil.... det står ingenting i bhg loven om hvor mange voksne man skal være på en avd i bhg, eller i forhold til hvor mange barn, bare at det skal være forsvarlig.

Mini'n går på småbarnsavd og vi fikk beskjed om at det skal være en pedleder, en førskolelærer 2 og to assistenter for å kunne ha så mange som 14 barn.
Ellers så hadde det vært en pedleder og 2 assistenter på 9 barn.

Normen tilsier at det skal vær 1 voksen pr 3.små barn, dvs barn under 3 år. Men barnet kan regnes som stort barn fra det året de fyller 3. Til syvende og sist er det den totale enheten av antal barn og voksne i hele barnehagen som bestemmer antal voksne. 

Akkurat hvor ligger den?

Visst du kjøre mot biltilsynet så ligge den rette ette prix berre på andre sida av vegen, tippe det tar deg ikkje sju minutter å trille dit eingang.
Eg hadde nok valgt den om me ikkje hørte til Brakahaugskulekrets, har hørt masse bra om den og kjenner fleire som har ungane sine der!

Eg har søkt Veni dit, for Villduen er full, så håper me får plass, men er mange unger med søsken der som vil ha plass (har fortrinn då..).. så eg må berre håpe..

Er det så nært asså!!
Hadde vært genialt... Men typisk at det er fullt[:'(]
Skal du på treff på Torsdag da?
Kjekt å snakke om bhg med andre i nærheten.

*går litt bortifra tema her SORRY*

Back
Topp