Er det vanlig å...

Lillegull-2012

Blir kjent med forumet
Måtte vente en halv evighet på innkalling til ordinær UL? På fredag er det en måned siden rekvisisjon ble sendt fra lege.. Trodde dette bare tok noen dager jeg. Eller er jeg helt på bærtur?:s

springer til postkassa hver dag jeg.. har "bare" ventet i litt over 2 uker jeg da.. men synes det er lenge nok.. Synes det virker som alle andre fikk det etter så kort tid

Når jeg var på tidlig UL på fredag, fikk jeg henvisning til ordninær UL av legen jeg var hos på sykehuset. Leverte den i skranken, og dagen etter lå det brev i postkassa mi.
Med jenta mi tok det 1 ukes tid fra legen sendte den til jeg fikk den, dette ble gjort på første svangerskapskontroll da jeg var 12uker.

Ventet 6 uker sist... I Bergen vel og merke..

Huff! Det er så stress å vente! Gleder meg sånn til brevet ligger i postkassen så jeg bare kan rive det opp :p Er i postkassen opp til 3-4 ganger om dagen innimellom :p naboene tror sikkert det har klikket for meg. Hehe.

Tok bare en uke med meg. Var jeg deg ville jeg ringt 3-4 uker før jeg var 18 uker og hørt om jeg er glemt ;)

Jeg fikk det overaskende etter 2 dager jeg, men det er fra en privar gynekolog, ikke sykehuset (vi kan velge). Skal i uke 17

Da ville jeg ringt, for det var lenge.

Har ikke fått noe enda jeg heller.. Er 2 uker siden jeg var til JM og hun skulle sende henvisning..

Fikk etter bare noen dager jeg, og det var legen som sendte henvisningen..

Ikke sant. Skal til JM på sykehuset om to dager så da kan jeg spørre om jeg er glemt. Må vel gå an At de får sjekket det der? Lege har hvertfall sendt så det er jo på sykehuset det er stopp.

Jeg har heller ikke fått noe i posten enda og jeg var hos legen for over 3 uker siden,får vell bare vente i spenning.

Mitt kom overraskende fort. Noe som egentlig er bra i vårt tilfelle, siden samboer'n har en håpløs jobb i forhold til planlegging. Men detta der varierer sikkert noe enormt i fra sykehus til sykehus. Nå har jeg  jo fått en dato som jeg går å venter på, å tida går saktere nå, føler jeg, siden jeg vet om den. ;-)

Ja, vil tro at tiden går altfor sakte! Greit å ha litt tid til å planlegge ja. Både jeg og samboer jobber turnus. Som resultat av det må jeg både til tidlig UL og jordmor alene på torsdag fordi han ikke får fri :/ litt trist igrunn

Jeg og bekymret meg litt for at jeg måtte på UL o.l aleine. Men ikke for det, jeg er veldig klar over at han har en jobb, som gjør at han jobber 15-16 timer i døgnet av og til. Lenge leve transportyrket! ;-) Men jeg er mer heldige enn enkelte andre traile enker, for jeg har da gubben hjeme hver dag :) Hehe, så deler av  ferien hans blir tatt ut rundt termin, for da får ikke han lov til å være langt hjemmefra! ;-) Arbeidsgiveren hans prøver å gi han fri da han spør om det, hvis det går altså. Noe som er lettest å få til da han får lang advarsell. For på bilen hans er det mange oppdrag, og det er bare han og 1 til som klarer å bemmanne den, så vikar er ikke det letteste å få til på sparket...  

Lollitupp skrev:

tok et par uker her også, de har helt sikkert ikke glemt deg!

Tok et par uker sist her.

Legen sendte for meg på mandag, spennende å se når jeg får min.

Her tok det 2-3 dager.

Var hos legen tirsdag i forrige uke, og lørdag var innkallelsen kommet :D Legen antydet UL fra begynnelsen til midten av mai, så ble ganske sjokkert når jeg så datoen; 24/4 :D Gleder meg så utrolig mye :D 

Back
Topp