er det vanlig å være svimmel\rar i hodet?

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
er så innmari smårar nå...svimmel,og kjenner ut som jeg skal besvime når som helst
har bare besvimt en gang i livet,og det er når jeg ble satt igang med amanda
er liksom som blodet plutselig bruser til hjernen,og går like fort over igjen

Tror det er ganske vanlig ja, blodtrykket går jo ofte litt ned. Men er det ille ville jeg kanskje ringt legen slik at du får målt blodtrykket ditt og at det ikke er FOR lavt.
Mange av mine venninner har vært svimmel altså uten at det har vært noe galt [:)]

Det er heilt normalt. Er veldig van med at svima av no. Men forrige svangerskap så hadde jeg en kraftig hodepine å svimmel hele tia. Men om det blir for gale, så ville jeg kontakta lege for å få sjekket blodtrykk, jernmangel, blodsukker ol.

ok[:-][:o] *hypokonderen* takk for svar[:)]

ORIGINAL: Mammaen_til_Marcus

D var mitt første svangerskapssymptom d,så ja,d er helt normalt å kjøre karrusell[8D]

[:)] samme her

Tror det er veldig normalt ja :)
Jeg var mye svimmel under første svangerskap, ikke blitt noe svimmel enda.
Bare pass på å reis deg forsiktigt.

eg har besvimt flerre ganger allerede.... gjorde det sist sv.skap og (førte til at eg ikkje kunne jobba). [:'(] Sist gang va det blodtrykk og jernmangel, denne gangen va begge deler (OG blodprosenten) heilt fint når eg va hos legen sist uke, så det e nok vanlig....håpe d [8D] Men utrolig plagsomt...

måtte bli hjemme fra skole idag fordi eg rett og slett ikkje turde å dra...[:'(][&o]

Back
Topp