Er det vanlig å teste veldig mye?

Disneymamma

Glad i forumet
Ser mange tester ofte etter å ha fått positivt. Er det veldig vanlig. Når jeg gikk gravid sist tok jeg en billigvariant for å teste og når den var positiv tok jeg en digital test dagen etter. Og det var det. Gjorde samme nå. Men blir nesten litt stressa når jeg ser mange tester en del. Det er ikke noe galt med det altså, bare lurte på om jeg var litt unormal [emoji23]

Ser mange tester ofte etter å ha fått positivt. Er det veldig vanlig. Når jeg gikk gravid sist tok jeg en billigvariant for å teste og når den var positiv tok jeg en digital test dagen etter. Og det var det. Gjorde samme nå. Men blir nesten litt stressa når jeg ser mange tester en del. Det er ikke noe galt med det altså, bare lurte på om jeg var litt unormal [emoji23]

Jeg har gjort det samme som deg[emoji6] Tok 3 tester frem til jeg syntes streken kunne telles som positiv, så tok jeg en digital for å liksom få det ordentlig bekreftet[emoji85][emoji7]

For min del så vil jeg ha 3+ på digital (blitt påvirket her inne, var mer rolig sist gang), ellers bruker jeg opp tester (og så er det veldig gøy å se sterke tester :p) :)

Tatt en test, den ble positiv med en gang! Blir bare stress å ta flere. Hadd 2 SA tidligere så vet hvilke tegn jeg ser etter der.

Har tenkt på akkurat det samme selv! [emoji28] jeg fikk positiv test den dagen jeg egentlig skulle fått mensen, også tok jeg en ny etter en uke bare for å være sikker..

Jeg tok 4 digitale sist fordi jeg ikke trodde det var sant. Ble gravid på første forsøk [emoji85] Denne gangen har jeg tatt 10-15 billigtester + 1 digital. Er redd for at jeg har hatt SA

Jeg har tatt mange tester fordi det har vært noe som har beroliget meg.
Tenker det må da være noe man kjenner på selv, om en har behov for og føler det gir ekstra trygghet de første ukene.
Personlig har jeg tatt mange CB digital graviditetstester fordi jeg har vært litt engstelig for SA. Det har kostet litt de er jo dyre, men verdt det!
Har hjulpet veldig å se stigningen på HCG nivået, fra 1- 2 til 2-3 og til slutt 3+ Nå har jeg testet ferdig og stoler mer på at det går riktig vei! Frøet har klort seg godt fast!

Test så mye du vil! Gjør det som gir deg trygghet :)

Tok 3 tester 12, 13 og 14 dpo! Da va den såpass sterk at det var ikke tvil[emoji846] har ikke tatt digital denne gangen[emoji846]

Jeg dømmer ingen fra eller til. Bare funderte litt [emoji4]

Jeg har tatt en jeg. Da ble det veldig sterk positivt med en gang[emoji4] ikke tatt siden da.
Gleder meg bare til ultralyd første legetime nå[emoji4]

jeg hadde bestilt en pakke med 10 strimler og en digital som jeg fikk samme dag som jeg testa positivt, så jeg har testa en del De resterende strimlene skal jeg gi bort til ei venninne som prøver:)

Back
Topp