er det vanlig å ha en barnehagevogn?

Lillemor1

Elsker forumet
Som man har stående i barnehagen? I barnehagen Lukas nettopp har begynt i så har de vogner, tvilling-vogner, som barna sover i. Jeg har min egen der for Lukas vil ikke sove hvis han ligger sammen med noen andre.[:)]

vi har i allefall.. man kan jo drasse frem og tilbake, men det gidder jeg ikke [;)]

i mange bhg er det vanlig.

vi trenger ikke i vår. småen sover i vogn der.
snupp sover i seng inne. man må ha reiseseng med om de skal sove i seng der.

er barnehager som har senger stående og.

Vi har med vogn hjemmeifra som kan stå der hele uka. Må ta med hjem til helga

vi har vår stående under tak der....men må stå ute om vi ikke tar de med hjem...men med myggnett og regntrekk så lar jeg de stå ute - får ikke med meg 2 unger, 2 sekker og 2 vogner ned trappa fra barnehagen og i bilen hjem....

hvilke bhg går han i ? =)=)  soria moria +??

Hadde aldri hørt om d før æ kom på BV..[:D][:D][:D]

Nei, han går en ny en i grimstad som heter Fjellknausen, eies av kreative barnehager. De har en svær slags hall ute med vogner i, så vogna står inne med låst dør.[:)]

om det er vanlig vet jeg ikke. Men Elias har hatt vogn stående i bhg. Fikk av noen som ikke hadde bruk for den lengre. Jonas skal få ha den når han begynner.
Alle som sover i vår bhg, sover ute i vogn.

Snupp har sin vogn i bhg, den står der hele tiden. (De har de i boder o.l)
Men det gjør ikke noe, for vi har ikke bruk for den, bruker søskenvogna de dagene hun ikke er i bhg. 

Litt usikker på hvordan det blir i barnehagen til OL, men i den jeg jobber har alle med egen vogn for å sove i! De aller fleste har kjøpt/ stående en ekstra, slik at de slipper å dra med seg frem og tilbake! Noen tar de med seg for helgen og ferier, mens et fåtall tar med frem og tilbake!

i den bhg. æ jobbe i praktiserer vi med at de barna som sover i vogn tar med egene vogner, også for at egene vogner er en kjent og trygg plass og sove i.

I barnehagen der snuppa går har vi egene vogner, hu har en som står fast der og alle vognene står i låst, varm og tørr kjeller om natta og i helger/ferier for de som ikke vil ha med vogna hjem.

Når han sov i bhg brukte jeg den vi bruker hjemme! Pleier ofte å gå med han i bhg så da tar vi den med![:)]

jeg byttet på å gå frem og tilbake med vogna og å sykle.. og så gikk jeg eller syklet på jobb hver dag![:D][8D]

Vi gadd ikke å kjøpe en ny vogn bare for å ha i bgh.

I vår barnehage bruker vi egne barnevogner. Jeg har ca et halvt minutt å gå til barnehagen, så skal ikke si jeg sliter meg ut på å måtte dra med barnevogna hver dag..[8D] Men tror ikke det er noen andre heller som lar barnevognene stå, selv om vi sikkert hadde fått lov til det dersom vi ville.

I de barnehagene jeg vet om har man med vogn til å sove i, ja.

Vi bruker vogna mye hjemme og vil uansett ikke ha den stående i barnehagen, så vi kjøpte ei simo champion på finn.no som vi har stående i barnehagen [:)] og så kjøpte vi en god, ny Voksi Urban til ham.

Her så står vogna i bhg.... me fekk ei vogn av ei venninna [:)][:D] ..som me kunne ha ståande der...
Avdelinga e full av vogner ... ca 13 av ungane som sover ....

ORIGINAL: lumina og Erik

vi har i allefall.. man kan jo drasse frem og tilbake, men det gidder jeg ikke [;)]

sign

Back
Topp