Er det vanlig å få...(el test relatert)

Helle

Glad i forumet
Oktobergull 2022
Er det vanlig å få positive tester 3-4 dager etter hverandre? Nå skjønner jeg ingenting..

Det er vel vanligst med 2 dager, men kan gjerne være 1-3. Sikkert 4 også. Har du tatt digital eller må du tyde selv? Har du tatt på samme tidspunkt om dagen?

<3 sønn nov 07 og ny spire på vei <3

Det er vel vanligst med 2 dager, men kan gjerne være 1-3. Sikkert 4 også. Har du tatt digital eller må du tyde selv? Har du tatt på samme tidspunkt om dagen?

Samme tidspunkt ja. Har tatt sånne man må tyde selv. Men iforhold til dagene før positiv test er det STOR forskjell. Skal se om jeg får til et bilde..

Samme tidspunkt ja. Har tatt sånne man må tyde selv. Men iforhold til dagene før positiv test er det STOR forskjell. Skal se om jeg får til et bilde..
Hvis du går på "før svangerskapet" så er det mange hyggelige hjelpsomme jenter som har god peiling på dette :)

På FS har man mer fokus på slikt ja, der kryr det av prøvere som ivrer etter å tyde slike tester, vi som har termin i februar har mer eller mindre alle vært prøvere, men fått et litt annet fokus etter den positive testen.

Du vil nok få mer svar på dine prøver-sprøsmål på formuet for prøvere, "før svangerskapet" som er det du også er :)

ImageUploadedByBV Forum1369680764.366529.jpg
Slik ser de ut. De 3 siste er like sterke. (Tok litt feil av antall dager med positiv )

Back
Topp