Er det uvanlig?

Honningblomsten

Forumet er livet
Daniel sover ca 3 dupper hver dag.. Hver dupp er på ca 2 timer..
Dette er jo når vi er hjemme da såklart.. Men, burde jeg bekymre meg? Synes det er utrolig mye å sove 5-6 timer på dagen liksom..[8|]
Han sover stille og rolig hele natta..

tror isje du ska besjumra deg;) någen barn trenge jo mer søvn en andre... å vis han såve godt på natten etter han har hat 5-6timer søvn på dagen, så tror eg isje du trenge å tenka på d:)

det er vel veldig forskjellig fra barn til barn...

Eneste jeg kan samenligne med er Amalie, og hun sover for det meste kun 2, noooen ganger 3, men det er sjeldent. Og da sover hun i CA en time hver gang... CA.. litt forskjellig på hva vi gjør, eller om vi er ute med henne på noe baby ting, så sover hun litt lenger...
Men, hun er også MEGET aktiv hele dagen lang... Også sovner hun i 19.30 tiden, og til 8 Ca dagen etter...

Tror ihvertfall ikke du skal være bekymret[:)] nyyyt det heller[;)]

Her sover hun kun en gang om dagen, og maks to timer. Og slettes ikke alltid hele natten heller. Barn er ulike. Mine trenger lite søvn. Det har de ikke etter meg[;)]

Lille her sover som regel 4 timer om dagen, og hender hun sover mer og om hun har vært mye i action [;)]

Er veldig vanlig at de sover en del når de krabber osv, så tror ikke du skal bekymre deg for det enda [:)]
Om det bekymrer deg, så ta heller en tlf til helsestasjonen !

Back
Topp