Er det upersonlig. *Oppdatert*

babymama81

Elsker forumet
Nå er jeg jo 12 uker og har lyst til å fortelle bror (min bror) at han skal bli onkel igjen.
Men han bor ikke her og jeg ser han sjeldent. Han bor ikke SÅ langt unna, men i en hektisk hverdag osv...
Er det veldig upersonlig å skrive det på sms?

Jeg tok og ringte han jeg.
Han blei seff veldig glad, og det var greit å få fortalt det. Nå er det jo mange venner og kollegaer som vet og da synes jeg min bror måtte vite også.

Takk for gode innspill jenter.

Hva med å ringe ham ? Jeg synes det personlig blir litt rart å  sende det på sms til søsken, men det er min mening :-)

vi bor langt fra både mine og mannens søsken, forrige gang ringte jeg og fortalte det til mine og mannen sendte melding til to av sine, siste fortalte han til over telefon. Foreldre fikk vite det over telefon.. Så det kommer vel an på hva en selv føler er "riktig".

Jeg tok bilde av kommende storebror i "Jeg skal bli storebror"-tskjorta si og sendte bilde på mail til han. Så sendte jeg en sms og skrev at jeg hadde sendt han en mail. Det gikk 2 minutt fra jeg sendte sms'n til han ringte og spurte: "Er det sant??"

Nei, synes ikke det.. Jeg har og en bror som burde få vite det snart. Alle andre vet det jo ;) Han bor maaaaange timer unna her og vi snakker nesten aldri på telefonen. Er generelt lite kontakt mellom oss... SÅ jeg tenker å sende ei mld.

Jeg sendte bilde av graviditetstesten som sa "gravid" med teksten "ny sjef ventes i mai" til foreldrene våre og søskene våre et par dager etter vi tok testen:)

Til noen passer det med sms og til andre må man ringe. Bare gjør det du føler passer med din bror. Hvis han synes at innholdet er viktigere enn måten det blir sendt på så bare send sms. Det gjorde jeg til flere venninner og fikk jubelsmser tilbake :-D

Back
Topp