Jeg hadde nok spurt på en litt mer indirekte måteFor eksempel ringt og hørt om barnet deres/de var fornøyd med gaven de fikk. Om de har gitt dere blir det vel da naturlig å spørre tilbake
![]()
Det ville jeg også gjort!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde nok spurt på en litt mer indirekte måteFor eksempel ringt og hørt om barnet deres/de var fornøyd med gaven de fikk. Om de har gitt dere blir det vel da naturlig å spørre tilbake
![]()
Så bra at det ordnet segTakk for alle innspill. Min søster endte opp med å spørre dem. Det viste seg at den fortsatt ligger på postkontoret, og vi har ikke fått hentelapp. Posten, altså. Men da blir det liten julaften i morgen.![]()
Jeg hadde nok ikke spurt, men det er fordi jeg syntes ikke det passer seg og spørre etter slike ting.
Takk for alle innspill. Min søster endte opp med å spørre dem. Det viste seg at den fortsatt ligger på postkontoret, og vi har ikke fått hentelapp. Posten, altså. Men da blir det liten julaften i morgen.![]()