Er det trygt?

Pernillemarie

Blir kjent med forumet
Jeg er akkurat 4 uker idag. På lørdag blødde jeg litt, mer enn litt rosa på papiret, men mindre enn en vanlig blødning.
Etter dette har jeg vært litt redd for å ha sex. Har jo barn fra før og vet jo at det normalt sett ikke er noe problem, men aldri blødd i svangerskapet før. Noen som vet mer enn meg på dette?

Jeg er akkurat 4 uker idag. På lørdag blødde jeg litt, mer enn litt rosa på papiret, men mindre enn en vanlig blødning.
Etter dette har jeg vært litt redd for å ha sex. Har jo barn fra før og vet jo at det normalt sett ikke er noe problem, men aldri blødd i svangerskapet før. Noen som vet mer enn meg på dette?
Kan jo bare være festeblødning, om det ikke kommer noe mer så tror ikke du trenger og bekymre deg, eller så ville jeg gått til legen om du det skulle bli mer og du ikke føler deg trygg på de blødningen... lykke til :)

Men den var vel festet for en stund siden da? Fikk svak positiv test den samme morgenen som blødningen... Hmmm

Jeg blødde av og på i 3 mnd med førstemann... Så kan være det er helt ufarlig :)

Back
Topp