Er det to?

Spirenummerfire

Blir kjent med forumet
Maiblomstene 2020
Jeg er 10+2 idag. Jeg venter mitt 4. Barn, og har virkelig på følelsen at det kan vær to mageboere denne gangen. Jeg har ikke vært spesielt kvalm tidligere, bare konstant litt "fyllesyk", men den siste uka har fyllesyken og kvalmen virkelig nådd nye høyder. Jeg klarer snart ikke å gå i butikken engang, andre mennesker stinker :hilarious:

Buksene ble trange i uke 7, nå har jeg ikke sjans til å få igjen noen av buksene mine, magen føles kjempestor i forhold til de 3 forrige, og formen er også mye værre enn før..

Skal på tul om 2 uker, klarer nesten ikke vente :dead:
 
Jeg har også hele veien hatt sterk følelse på tvillinger. Men nå er det allerede 3 tvillinggravide med termin i mai, så føler ikke oddsen er med meg :p
 
Jeg har også hele veien hatt sterk følelse på tvillinger. Men nå er det allerede 3 tvillinggravide med termin i mai, så føler ikke oddsen er med meg :p
august 2018 hadde vel 6 tvillingpar og trillinger.
 
Hvorfor føler du at det er tvillinger? :D skal du på tidlig ultralyd? :D

Har det rett og slett bare på følelsen! Også har jeg drømt det 2 ganger :wacky: Sikkert bare ønsketenkning :hilarious: Men jeg har jo vært veldig dårlig (noe jeg også var med første da, og det var bare en) og føler magen allerede begynner å bli ganske tydelig. Men det er vel heller ikke unormalt når det er andre gang :p

Jaa, skal på tul om akkurat en uke!
 
Har det rett og slett bare på følelsen! Også har jeg drømt det 2 ganger :wacky: Sikkert bare ønsketenkning :hilarious: Men jeg har jo vært veldig dårlig (noe jeg også var med første da, og det var bare en) og føler magen allerede begynner å bli ganske tydelig. Men det er vel heller ikke unormalt når det er andre gang :p

Jaa, skal på tul om akkurat en uke!
Så spennende :joyful:
 
Så diger som magen min har blitt allerede, så ville jeg gjettet på tvillinger om det ikke var for at jeg har sett én på en ganske grundig TUL.
 
Har tenkt så mye på tvillinger de siste dagene, så nå føler jeg universet sender meg masse tegn :hilarious::hilarious: Er nok bare jeg som ser på alt som et tegn for tida, er i ferd med å bli koko :wacky: Blir godt å få «svaret» neste uke på tul, så slipper jeg fantasere noe mer :joyful:
 
Back
Topp