Er det tirsdag? Er det tirsdag??

Looney

Forumet er livet
VIP
Jaaaa, det er tirsdag 1 juni i dag!!

Jeg og N sitter med frokosten nå, og skal straks reise på jobb og i bhg. N skal pål tur til en gård med bhg i dag og det er jo alltid stas[:)]

Ellers lite med planer i dag, og det er deilig å tenke på!

1. juni ja... og ute er det overskya og 11 grader. Var meldt "sommervær" i dag, men... skeptisk!! [&:]

God morgen forresten! [:)]

Skal snart på PulsSpinn jeg. Ungene vet jeg ikke om blir med enda, eller om de skal på sykkeltur med svigermor. Senere i dag har vi ikke så mange planer, blir vel værende ute om sola faktisk kommer!

Ha en fin dag alle sammen!

Åhhh.. blir misunnelig når jeg hører om barn som sover lenge eller må vekkes[&:][8D]

Her er det som altid tidlig morgen, og takk og pris for disney channel (jada.. jeg vet jeg hadde mine prinsipper[8D]). Nå er hvertfall mini i bhg og jeg sitter med skolearbeid igjen.... TRE dager igjen før det er SOMMERFERIE!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D]

Shopoholic: Stor klem til deg

Da er ungene i barnehagen og jeg har hatt dagens treningsøkt[:)] trent 11 av 30 så det nærmer seg hallveis[8D]

Planene for resten av dagen er vasking av bad og støvsuging av alle gulv[:)]

Skal bare spise opp ryvitaene mine så starter jeg opp

Snakkis seinare [:D][:D][:D]

buffi: herlig signatur du har fått! [:D][:D]
shoppis: Har tenkt masse på deg i det siste, sender deg en stor klem!

Hjemme fra trening, og ungene er hjemme fra sykkeltur. Sola har kommet frem, men det blåser surt, så vi holder oss inne enn så lenge. Sola har ikke kommet rundt husveggen enda heller, så vi ligger i skyggeland.

Nydelig vær ute!
leverte Marcus i shorts og nye blinkesandaler i dag!
De kom innom på jobb i går og fikk prøvd sandaler begge to. Jenny fikk i str 23, marcus str 24 :) Lille fiserten min!
Jeg har treeeeeeeena, vaska klær og nå slummer jeg meg på balkongen frem til jeg skal på jobb. Good times!

MÅ forresten på kjoleshopping snart! Bryllup om en liten mnd på hjemstedet. Blir stas!

Kos dere dere med sommervær! [:)] Gikk ut en liten tur nå, 13 grader og suuuuuurt! [:'(] 

ORIGINAL: suki

Her er det sommervær i dag. Barna er akkurat levert i barnehagen. Jeg skal på jobb fra 13-20 i dag. Før den tid bør jeg ha tatt av sengetøy på alle sengene, rydda og støvsuga 1.etg, vaska trappa og kjøpt en gave.
Tips til "dåps"-gave til gutt mottas med takk!! (Er katolsk seremoni. Kalles sikkert ikke dåp da men...).

Joda det kalles dåp.[:)]
Jeg har tantebarn som er døpt i den katolske kirke. Og de har dåp på vanlig tid som oss, og så har dem en sermoni rundt 9 års alderen som er omtrent som en konfirmasjon. Og så tror jeg de har vanlig konfirmasjon også, men det får jeg bekreftet om ca 1 års tid, for da skal tantebarnet mitt evt konfirmeres.

Jeg sover mye og er veldig sliten for tia. Er kjiipt, men håper sommerværet jeg ser utenfor idag vil hjelpe.
Seinere idag skal vi på foreldrekafe i bhg. Det blir koselig. Svigermor kommer også

trøsteklem til Shoppoholic!!

Shopoholic:

Her er det strålende sol og sommer. Og da er det litt kjipt å ikke ha tilgang til terassen sin! Mannen har beiset den og nå må jeg vente til den tørker. [8|] Men jeg får vel drikke kaffe hos naboen når hun kommer hjem. I mellomtiden skal jeg og lillegutt gå en tur, må bare vente til han skal sove igjen.

Men i all verden da fesa! [8|][&o] Her er det HAN som er egoist!! Han kan jo ikke bare komme her og komme her, han må jo skjønne at den bikkja han IKKE har ikke kommer foran ungene, deg og katten din! Du kan jo ikke begynne å sette maten til katten ute, når katta først har vendt seg til at den er inne?! Katta var der først, det var i utgangspunktet din leilighet - du bestemmer! Han har jo bare bodd der 1 mnd, og så han kan i mine øyne ikke bare bestemme at dere skal ha hund, og at hunden skal være viktigere enn katta!
Og ang. sakene hans, hvorfor i svarte kommer han ikke med dem da, om det er sånn at han føler at han ikke får ha saker der, og du har sagt at han kan? Der får han skylde på seg selv!

Og du fesa, er du sikker på at du vil slette deg? Kan du ikke bare bli her da? [&o]

ORIGINAL: Fesasmekjo

Takk for gode ord skrållan[:D]
Kommer nok tilbake med ny profil,vil bare slette gamle ting tenkte jeg[;)] tror nok ikke dere blir kvitt meg så lett[8D][8D]

Så bra, for vi vil ikke bli kvitt deg! [:D]

Vært litt ute i ettermiddag, til tross for at det egentlig var litt småkaldt. Ungene har lekt med bøtter og spader, og det morsomste er visst å kaste sand på mammaen, synes Tobias [8|]
Gleder meg til det blir skikkelig sommer jeg, så kan vi dra på stranda og kose oss!

shopoholic; stooor klem til deg

endelig hjemme etter arbeidsdag og middag ute med gode kollegaer[:)] det var koslig det[:)]

nyter sola og den varmen som er her nå, måtte den bare vare resten av sommeren[:)] synd bare vi ikke har noe særlig til uteplass, har revet den gamle og blir vel ikke ny før til neste år. men alt til sin tid!

ORIGINAL: Skrållan

buffi: herlig signatur du har fått! [:D][:D]
shoppis: Har tenkt masse på deg i det siste, sender deg en stor klem!

Hjemme fra trening, og ungene er hjemme fra sykkeltur. Sola har kommet frem, men det blåser surt, så vi holder oss inne enn så lenge. Sola har ikke kommet rundt husveggen enda heller, så vi ligger i skyggeland.

takk[:)][:)][:)] ungene lekte modeller her ene dagen, fikk tatt mange bilder

Fesa: jeg sier bare en ting..du er for snill!!!

Shoppis:[&o] også sender jeg over en god klem

Jeg er sliten etter en lang dag[:)]

Back
Topp