Er det tidlig?

fruluna

Forumet er livet
Nå var farmoren til Linnea på besøk, og plutselig hadde vi lovd henne at Linnea skal få sove hos henne fra lørdag til søndag alene. [&:] Hun gleder seg noe voldsomt til å ha henne alene!!
Sånn at kjæresten og jeg skal få litt tid sammen og dra en tur ut på byen kanskje..

Syns dere det er tidlig å sende "de bort sånn" når de er så små?

Må legge til at svigermor er UTROLIG flink med babyer og barn, og er vant til å passe andre barnebarn.
Har ingen betenkeligheter med å la henne passe henne, men lurer på om Linnea kommer til å savne oss liksom? Eller er hun så liten at hun ikke merker det?

Hmm... Kommer til å bli fryktelig rart å ikke ha henne, men det skal bli litt godt også![:)]

mamma har passet jonas over natten en gang.. d gikk kjempefint[:)]. men han hadde holdt henne våken hele natten nesten da[8D] men d må man vel regne med[8D]

Jeg har tenkt å la min mor passe mi lille jente nå snart slik at samboeren min og jeg kan få oss en kosekveld..
Har ingen problemer med det, for jeg vet at mamma er superflink med unger og lille Synne har utrolig godt av å få bli kjent med besteforeldrene sine så tidlig som mulig. Da blir det lettere å levere henne fra meg senere også...

mmmm....syns ikke det er tidlig viss hun tar flaske og sånn da. Jeg hadde absolutt kunne tenkt meg en frikveld/natt med samboer!! men har ingen til å passe en hel natt da... [8|] Forrige gang var Rikke over 1 år første gangen vi hadde heeelt fri....men det var fordi hun ikke tok flaske da!  Gå ut og vær kjærester dere![:D]

Ååh, godt å høre at det ikke var sånn: Nei fy flate det ville jeg aldri gjort"!

Vet at hun kommer til å få det helt topp hos svigermor og kommer til å bli dullet og stelt med 100 ganger mer enn jeg ville gjort.. he he. Enda jeg duller og steller fælt jeg altså. Men ingenting slår bestemødre [:D]

jeg ble så inspirert av deg jeg fruluna, at idag fikk Jonas te fra flaske for første gang, og han tok den og sutta for harde livet! så nå vet jeg at han tar flaske da i allefall! [:D] ååå...da skal jeg ta meg en tur ut og danse litt  når samboer kommer hjem om en mnd tid! da kan han være hjemme å leke alene pappa litt![:)]

Back
Topp